• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Mom14

Grattis alla :)

Jag är så otroligt trött och sen går hungern in ibland Annars inget. Lite ont i ryggen iofs men vet inte om det handlar om foglossningar eller ej. Hade det med dottern :-/

3längtan skrev 2013-07-02 10:10:53 följande:
    Hej. Plussade i fredags. Har två tjejer på 5 och 2 sedan tidigare. Borde bli runt 6:e mars denna gången om allt vill sig väl.
    Jag har också runt 6 mars ;) Hihi 

• Hera78

Plussade idag Verkar ha BF runt 2 mars, vi har en dotter som fyllde ett år för två veckor sedan. Har inga som helst symptom mer än utebliven mens och växtvärk då och då.

Sjukt spännande!!

• 3längtan

Jag är allmänt illamående men kräks inte. Ömma bröst och ont i liggamment och "växtvärk" . Känner också stor oro för missfall då jag haft två missfall förut. Vågar inte riktigt ta ut något i förskott än. Å andra sidan så har det ju gått bra två gånger också så jag borde väl försöka vara glad och förväntansfull.

• Nosen
    pandafreak skrev 2013-07-02 10:08:40 följande:
    Jag bor i Uppsala. Men födde mitt tvillingpar i Göteborg för 9 år sedan. På Östra sjukhuset. Var i Gbg bor du? 

bor occkså i Uppsla. Har en som kommer vara sex år, och en på 3. Är gravid med ett barna som föds i början a mars om allt går bra. det har det gjort de förra gångerna, men det är (nästan) två månader kvar tills den första mf-risken är över, så ajg vågar likom egentligen inte ta in det ännu... Men hoppas!
  • Nosen
    Awanata skrev 2013-07-02 11:02:15 följande:
    Vad har ni för symptom? Hur mår ni? Jag är himla nojig över missfall.. har köpt ett test med veckoindikator som jag ska ta i morgon!
    Test med veckoindikator, vad är det? Som ett graviditetstet som säger vilken vecka du är i? MIssfall kan man ju inte göra så mycket åt, och särskilt så här tidigt beror det ju ofta på att det var någon genetisk avvikelse på barnet, om jag förstått det rätt. Men visst, klart jag också nojar en del....

Symtom:Har ömma bröst, och kansek lite extra trötthet. Och, jag misstänker att det kan vara graviditeten som gör att jag r förkyld nu: så bruakr det vara när jag är gravid i alla fall (att jag lättare blir förkyld), och immunförsvaret nedregleras när man är gravid så det stämmer ju. Är glad över att  jag slipper upp och kissa än så länge på natten! 

• sweeet85

Hej! Hoppas alla mår bra. Själv har jag väldigt ömma bröst nu, och är extremt trött. Lite värk i ryggen.. Hoppas verkligen jag slipper ha foglossning denna gången.

• marreparre

Hej tog ett test i morse som visade svagt pluss dock inte säker på om det är ett spöksträck eller inte.
    Tog senare ett test samma dag fast senare dock negativt , hade ÄL den 19/6 så mensen skulle komma den 3 dock har ingen mens dykt upp än. Ska tillägga att jag slutade med mini.pe i april har dock haft 2 mensar efter dess och väntar nu min tredje.

VAD TROR NI??? 

Bifogar bild neda. 
    Sträcket sysn väldigt suddigt på denna bild men var starkare i verkligheten.

• Mom14
    marreparre skrev 2013-07-04 17:53:05 följande:
    Hej tog ett test i morse som visade svagt pluss dock inte säker på om det är ett spöksträck eller inte.
    Tog senare ett test samma dag fast senare dock negativt , hade ÄL den 19/6 så mensen skulle komma den 3 dock har ingen mens dykt upp än. Ska tillägga att jag slutade med mini.pe i april har dock haft 2 mensar efter dess och väntar nu min tredje.

VAD TROR NI??? 

Bifogar bild neda. 
    Sträcket sysn väldigt suddigt på denna bild men var starkare i verkligheten.

Testa igen om några dagar :) tycker jag skymtar ett streck till men tycker det verkar så långt ner?! 
  • marreparre

Jo jag tyckte också det var väldigt långt ner men känns så lustigt när min mens inte har kommit på snart 3 dagar.. kroppen spelar mig spratt!

• Mom14
    marreparre skrev 2013-07-04 19:02:28 följande:
    Jo jag tyckte också det var väldigt långt ner men känns så lustigt när min mens inte har kommit på snart 3 dagar.. kroppen spelar mig spratt!
    Det kan vara att du inte fått tillräckligt med hormoner.. jag plussade med dottern i vecka 6-7 och inget innan det. Nu plussade jag i vecka 4+4 :) 
Svar på tråden BF Mars 2014