himla skrev 2013-07-06 11:44:51 följande:
Tackar för välkomnandet
Jag var till gyn här i slutet av juni för att min mens krångla så mycket ... han sa att jag haft ägglossning å att jag skulle få mens inom 14 dagar... ja om jag inte var gravid ...
Börjar undra om han såg något , men var liiite osäker så han tänkte låta mig komma på det själv..hmm
han skulle semesterstänga nu i juli men jag fick en återbesökstid i mitten av augusti för att få svar på lite prover och sånt ... så nu hoppas jag att jag får ett vul istället å se i vilken mera exakt vecka jag är i och att allt ser bra ut !
har haft mf mellan mina 3 gobitar så man kan ju inte släppa det här med mf helt, även om jag är den typen som vid snart fyllda 38 år hellre väntar barn än mf ...
hur har ni det med känningar så här långt ...
jag har lite högre temp, börjat kissa på natten, å springer på dagarna ... svullen mage, å öm tjejmage, ömma hårda bröst ååå såå trött ... skulle kunna somna stående...gäsp ... kommer att bli en lite halvjobbig tid här nu tills det är semester om två veckor å jag kan slappa ut totalt
blir väl till att berätta på jobbet sen när jag kommer tillbaka från semestern, å en kompis vet redan om det ... får se när vi bestämmer oss för att berätta nyheten för resten av släkten .... min mor fyller 70 år nästa helg så kanske hon ska få en fin överraskningspresent redan då
Ja har molvärk i magen, kissar ofta och är jätte trött, somnar flera gånger på dagen, och mina bröst är jätte ömma speciellt bröstvårtorna.. Ska bli gött o ha semester snart, ska bara jobba en vecka till. Ja ska nog berätta för chefen efter semestern, en kollega vet redan om det.