• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Mom14: ta ett nytt test om några dagar. Se till att använda morgonen. Om det är en liten på ge så kommer pusslet ska du se.

• Hallonet

Här vill jag vara med! Letade efter en marstråd förut men hittade ingen så jag startade en egen men hänger hellre med er. Plussade igår på Bim -2, visste att det skulle bli positivt. har varit gravid 4 ggr men aldrig gått hela vägen, så vi har inga barn sen innan. Jag har struma och den kan orsaka missfall, MA och ofostrigt och jag behandlades inte för sjukdomen så det är nog orsaken till mina problem innan. Nu går jag på levaxin för struman, progesteron för att äl saknats i sex mån (efter ofostrigt i nov) och fragminsprutor för att motverka proppar (för säkerhets skull). Jag är vid gott mod och tror verkligen att vi denna gång kommer få vårat efterlängtade barn!

Grattis alla!

• 3längtan
    Hallonet skrev 2013-07-04 19:57:49 följande:
    Här vill jag vara med! Letade efter en marstråd förut men hittade ingen så jag startade en egen men hänger hellre med er. Plussade igår på Bim -2, visste att det skulle bli positivt. har varit gravid 4 ggr men aldrig gått hela vägen, så vi har inga barn sen innan. Jag har struma och den kan orsaka missfall, MA och ofostrigt och jag behandlades inte för sjukdomen så det är nog orsaken till mina problem innan. Nu går jag på levaxin för struman, progesteron för att äl saknats i sex mån (efter ofostrigt i nov) och fragminsprutor för att motverka proppar (för säkerhets skull). Jag är vid gott mod och tror verkligen att vi denna gång kommer få vårat efterlängtade barn! Grattis alla!

Välkommen. Hoppås allt går bra för er denna gång.
  • marreparre
    Hallonet skrev 2013-07-04 19:57:49 följande:
    Här vill jag vara med! Letade efter en marstråd förut men hittade ingen så jag startade en egen men hänger hellre med er. Plussade igår på Bim -2, visste att det skulle bli positivt. har varit gravid 4 ggr men aldrig gått hela vägen, så vi har inga barn sen innan. Jag har struma och den kan orsaka missfall, MA och ofostrigt och jag behandlades inte för sjukdomen så det är nog orsaken till mina problem innan. Nu går jag på levaxin för struman, progesteron för att äl saknats i sex mån (efter ofostrigt i nov) och fragminsprutor för att motverka proppar (för säkerhets skull). Jag är vid gott mod och tror verkligen att vi denna gång kommer få vårat efterlängtade barn!

Grattis alla!
    Det kommer ska du se! HÅLLER TUMMARARNA!! :D:D
  • Hallonet

Tack och tack detsamma! När har ni bf? Min app ( ) säger att jag har bf 17 mars. Hade äl på självaste midsommarafton.

• Mom14
    3längtan skrev 2013-07-04 19:50:06 följande:
    Mom14: ta ett nytt test om några dagar. Se till att använda morgonen. Om det är en liten på ge så kommer pusslet ska du se.
    Jag har redan plussat ;) Hihi
    Hallonet skrev 2013-07-04 20:13:48 följande:
    Tack och tack detsamma! När har ni bf? Min app ( ) säger att jag har bf 17 mars. Hade äl på självaste midsommarafton.

Enligt min app så har jag BF 6 mars men enl. familjeliv 5 mars :) så 5-6 dagar innan dotra blir 2 år :P 
  • Hallonet
    Mom14 skrev 2013-07-04 20:17:35 följande:
    Jag har redan plussat ;) Hihi Enligt min app så har jag BF 6 mars men enl. familjeliv 5 mars :) så 5-6 dagar innan dotra blir 2 år :P 

Ha ha, snacka om nära födelsedagar!
  • IdaMaria85

Hej! jag hoppar på här. plussade idag bim -3 dock väldigt svagt så vi får väl se hur det ter sig. skall ta ett clearblue på lördag tänkte jag ...Bf enligt familjeliv 17 mars. har en son sen innan och ett missfall i bagaget så håller alla tummar och tår nu :D

• marreparre

En till fråga om någon vet , Jag hade mens 29 april , sen 5 juni. Hur ska man räkna då slutade med mina p piller vecka innan så 22 april ungefär. Hur ska man då veta när man ha ägglossning. Var hos gyn den 18 juni och då sa hon att en äggblåsa var 2 cm. och att dom släpper runt då. Jag blir inte klok förstå nada!
    Haha.. Hjälp! 

Svar på tråden BF Mars 2014