Hallonet skrev 2013-07-04 22:35:44 följande:
Kan inte citera flera, vad irriterande.
Marreparre, jag kan inte hjälpa dig! Jag har ingen aning, tyvärr. Jag är helt sämst på att räkna ut andras äl osv... Jag har knappt koll på mig själv.
sweet85, hej! Jag har förstått att det är väldigt vanligt. Vi är många i släkten som har struma och alla har fått slåss för att få hjälp oxå. Sjukdomen är väldigt undervärderad, så man måste kunna mkt om den själv för att få rätt hjälp. Jag tror dock det går bra denna gång! Och vad skönt att du blivit gravid med, även om det tog tid! Worth waiting for, får man väl säga.
Novalie, du tror inte blödningen var rester av ägget som fäste? Låter osannolikt att du kunde plussa en dag efter äl, tror inte det är möjligt iom att ägget måste fästa innan hcg:t börjar bildas som testerna går på. Du är nog längre gången än du tror!

Så kolla upp det där! Glad överraskning, kanske!
Mom14, jag tycker vi gör en ny tråd med bf-lista! Är väl nästan lättast att hålla reda på alla då.
Ja är den enda i min släkt vad jag vet. Ja fick verkligen slåss.. Men sen är ju den vanliga sjukvården att gå till. Hittade en speciallist som har hjälp mig. Hur bra som helst, lyssnar och verkligen gör allt för att man ska må bättre.. Ja det är så härligt, nu hoppas ja den stannar, hade tydligen lågt på tsh värdet, så fick sänka dosen.