Mom14 skrev 2013-07-05 20:42:35 följande:
Ja då håller man koll mer :)
haha ne vill vänta och överraska :)
Hur har ni tänkt göra med att berätta? =) Och när?
Jag tänkte mig att vi ska ta det när alla är samlade och ha en "storasyster" tröja på dottern :-P När vet jag inte, min mage är så uppsvälld på kvällarna att man kan tro jag är i vecka 20 hahah :(
Min dröm vore att kunna vänta till efter RUL. Men magen får väl avgöra hur bra det går... Iom att vi haft tre missfall och ett ofostrigt så är jag nojjig att det är ngt fel på barnet nu med.

Ofostrigt eller ej lär jag få koll på lär jag snart då jag ska på VUL i v 8, men jag vill vara HELT säker på att allt ser fint ut innan andra får veta. Jag har några riktigt nära vänner som vet - som varit med på vår skaffa-barn-resa med allt vad det innebär, de senaste nästan tre åren. Helt hemlig kan man ju inte vara ändå. Svårt att vara knäpptyst.

Mysigt att låta storasyster avslöja!! Riktigt gulligt!

3längtan skrev 2013-07-06 00:41:30 följande:
Men oj vad det skrivs. Va kul! Jag kommer inte kontakta Mvc förens efter semestern. Känns inte som det brådskar. De görs ju inte så mycket annat än bokas nya tider och varnas för alkohol den förstå gången.
Känner lite samma. Iom att jag kommer iväg på VUL snart iaf så kan det vänta lite... Tar det när jag närmar mig vecka 10 eller ngt sånt, tänkte jag. Har redan koll på kost och dryck, så det känns inget krisigt.

himla skrev 2013-07-06 09:35:54 följande:
oj hoppas att jag får hoppa in här .. gjorde ett cb test imorse som visade +, tog ett till som visade gravid +3... såå ja om allt går som det ska ... blir vi 4 barnsföräldrar i början på mars
har väldigt orgelbunden mens å inte haft mens sedan i mars... såå ja det här är en riktig fullträff så att säga
Har två killar och en tjej innan så det ska bli så spännande att följa denna lilla parvel och se vad det är för liten som kommer att joina vår familj !
Wow, fyra stycken! Grattis och välkommen!