• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • mikaelah

Asan25: är du i vecka 9? Syns ganska mycket :) är i v 7 och tycker magen står ut men den kan väl vara svullen med vad jag förstått..?

• asan25
    mikaelah skrev 2013-07-25 19:03:12 följande:
    Asan25: är du i vecka 9? Syns ganska mycket :) är i v 7 och tycker magen står ut men den kan väl vara svullen med vad jag förstått..?
    Japp, gick in i vecka 9 idag, känner mig svullen som en gris, morgon och förmiddagar går bra men eftermiddagar och kvällar så ser jag ut så här...
    Vi har tänkt att vänta att berätta tills vi gjort ultraljudet i vecka 13 (12+6) men nu vet jag inte om vi kan dölja det längre eller skylla på "sommarmage"
  • Melody 88
    asan25 skrev 2013-07-25 18:51:42 följande:
    Kanske dags att kolla på mammakläder i helgen Förvånad.
    Favoritbyxorna verkar inte passa längre....

V 9 och enligt appar syns det inte ens i v 13 vilka bullshit appar alltså, då det verkar kunna synas tidigt
  • asan25
    Melody 88 skrev 2013-07-25 19:12:54 följande:
    V 9 och enligt appar syns det inte ens i v 13 vilka bullshit appar alltså, då det verkar kunna synas tidigtJg tror dom menar att bäbismagen inte syns innan. Att vi blir svullna så här tidigt tror jag beror på att livmodern växer så mycket just nu och att magen syns så mycket. Än så länge kan jag dölja det och det går upp och ner varje dag.
    Jag tror de menar att man inte ser bäbismagen tidigare, att jag är så svullen tror jag beror på att livmodern växer mycket just nu och det är inte varje dag jag ser ut så här utan det går upp o ner.
    När jag ligger ner syns det ju inget.
  • mikaelah

Precis så har jag med asan25, extremt svullenpå kvällar och eftermiddagar. Kan inte ha något åtsittande då ser det ut som om jag är iv 17-18!

• himla

en till med supersvullen mage ... går inte att dra in den å alla kläder sitter tajt... v. 8+1 idag ...

inte så lätt att neka när någon frågar ... ska ju på kub 23/8 och får se om jag går på mitt gyn besök 15/8 så efter där om allt ser bra ut ska vi gå ut till alla om vår lilla hemlighet ... Har ju redan berättat för de närmaste men ska bli så skönt att slippa gå och ha en hemlighet för vissa...   

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • frukarlssonn

asan25: ojoj vilken fin liten kula Ja magen syns ganska tidigt pga svullna tarmar bl.a. Jag började svullna i de veckorna när jag väntade försa barnet. Andra barnet började jag blir rejält svullen redan i v6-7. Själv grävde jag fram mina gamla mammakläder, va ju nästan som julafton Fast än behöver jag inga

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Melody 88
    asan25 skrev 2013-07-25 19:18:44 följande:
    Jag tror de menar att man inte ser bäbismagen tidigare, att jag är så svullen tror jag beror på att livmodern växer mycket just nu och det är inte varje dag jag ser ut så här utan det går upp o ner.
    När jag ligger ner syns det ju inget.
    Ja iof :) Dummt att man ska bli så svullen att man ser gravid ut, då man inte vill att det ska synas igen, också varit lite extra svullen idag, men jag har redan mage sen innan, så jag såg typ gravid ut innan fast jag inte var det störande nog..
  • lills

Jag är toksvullen på em! Träffade min chef igår och tyckte hon stirrade på min mage! v6 liksom! vill ju hålla det hemligt lite till

• lills

Underbar dag idag! Fredag, sol men frisk luft och imorgon har mannen lovat atg vi ska åka och spana in bugaboo donkey duo:) Och så har man lilla Ferdinand i magen:) Dessutom bara 2v till Antons 1års kalas, å jag älskar att planera sånt! 2,5v till vul och inte ens 2 månader kvar att jobba innan jag ska va hemma med Anton igen:)

Svar på tråden BF Mars 2014