Marinero skrev 2013-07-26 08:27:19 följande:
Jag hade turen att jag ff va mammaledig när jag blev gravid med andra barnet för det syntes jättetidigt! När jag berättade för några vänner i v11 så hade en av dem redan misstänkt haha. När jag sedan gick till jobbet va jag ändå i sjätte månaden, va så roligt för sist de såg mig va jag lika gravid, såg nog ut som jag ff väntade första barnet
Igår tryckte jag på brösten för skojs skull, och det kom mjölk

Vet inte om det hade jort det om jag tryckt innan jag blev gravid hlr, för jag vet sedan tidigare att det kommer bröstmjölk om man klämmer även efter man slutat amma. Men nu har jag ju inte ammat på 2 år!! ngn mer som har bröstmjölk redan?
Alltså jag gjorde en abort för snart 2 år sen, och min råmjölk i brösten försvann aldrig jag hade redan börja producera rå bröstmjölj i v 7, aborten gjorde jag en dag innan jag skulle gå in i v 8, och var riktigt jobbigt att ha kvar bröstµjölken, men det försvann i högra bröstet, men var kvar i vänstra så det är rå skummt. Får se när det börjar läka den här gången, då måste man ju köpa osköna BHAR med ammnings inlägg i, hatar uppfinningen BH finns inget oskönnare att ha på kroppen....