Första barnet - BF Mars 2014
Snälla tjejer, lägg in bilderna i bild tråden!!!!!!!!'
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html
Tack på förhand!
Snälla tjejer, lägg in bilderna i bild tråden!!!!!!!!'
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html
Tack på förhand!
Åh jag fick ett sånt sug efter nybakade kanelbullar så har stått och bakat sen typ 20, kan bara säga fyyyy faaaaaan vad gott de är med varm nybakad kanelbulle med ett stort glas mjölk :)
Så har nu varit på hälsosamtal dock va de ett gruppsamtal men de gick jätte bra! Imorgon väntas vul och nästa vecka är de inskrivning!
Så nu har vi gjort vårt första vul i världshistorien och allt gick bra!
Allt såg bra ut både med pyret och där h*n har börjat byggt bo ???? hjärtat slog fint och fort! Lägger in en bild i bildtråden, om nån vill kolla in pyret :)
Vad roligt att jag hittade denna tråd:) Grattis till alls plussen!! Sj plussade den 7/7, hade då ont i brösten och molvärk, vilket iofs hade kunna vara mensvärk eftersom mensen skulle ha kommit den 5/7 men det var min magkänsla som sa mig att mensen inte skulle dyka upp. Så jag tog vovven på en promenad till Coop och köpte ett CBtest..... Det dök upp ett timglas som snurrade och snurrade och snurrade i ca 30 sek, nästa gång jag tittade på testet då lyste det ett plus på Stickan <3 känslan är nästan obeskrivlig :) sambon var inte hemma just då så jag tog ett kort på Stickan å skickade bilden till honom- han vart överlycklig :) var dock tvungen att gå till Ica för att köpa ett till och verkligen bekräfta- jo även dom två stickorna visade positivt ;)
Ok tack victrix de va en helt underbar känsla när man såg hjärtat ticka så där!
Jag la in bilden via fl's nya app, konstigt att den blev så stor då :( men får försöka lägga in den igen från datan :)
Har tänkt länge att jag ska köpa en liten (A5 sida) bok som jag tänkte skriva lite då och då i under min graviditet! Nu har jag köpt en och vet inte hur jag ska börja, haha!
Grattis längtanefterliladig! Vet precis känslan och den kommer inte försvinna i första taget!
De va 13mm och enligt "apparaten" va de 7+4 (igår då)
Hur va dina mått?
Tack victrix, ja nu kan jag vara lite lugnare....
Vad är Crl?