Första barnet - BF Mars 2014
Jag har inga som helst symptomer kvar, har ju inte haft så många innan häller men allt är som borta sedan igår, nån mer som har så just nu? Är i 10+2 nu!!
Jag har inga som helst symptomer kvar, har ju inte haft så många innan häller men allt är som borta sedan igår, nån mer som har så just nu? Är i 10+2 nu!!
Men grejen är ju att jag knappt haft symptomer som ni flesta andra, aldrig mått illa, kräkts, yrsel, kissnödig, trötthet. Har haft lite molande värk bara typ! Så förvirrad bara
Anaconda hej vi verkar bo nära varann jag bor i Märsta:)
Så inte många timmar kvar nu, är skit nojig, hoppas, hoppas att den lille ännu lever!
Har haft otur fört när jag gjort återbesök på samma ställe!!!
Fan, jädrans skit känner mig så ledsen, vill inte förlora det här och jag som INTE HAR NÅTT SYMTOM!.
Skiter i att åka och lägger mig ner och dör av ångest....
Har precis kommit hem från gymet och kan verkligen rekommendera att ni som inte tränar då börja nu! Känns jätte bra i kroppen nu efter, jag gick lite lugnt på bandet 20 min ( blev ändå grymt svettig) sen körde jag lite armar och rygg maskiner inte speciellt mycket tyngd på men de kändes! Tror jag kommer må jätte bra sen och bättre rygg när mage och allt kommer, sen har man lättare att komma tillbaxs efter graviditeten! Firade med en grymt god sallad när jag kom hem!!

åh beställde ett bola smycke nyss och jag längtar tills jag får hem de, lägger in en bild i bildtråden =)
Tredje dagen men migrän, jag orkar inte mer snart! Nån bara skjut mig! Tack på förhand