Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag e riktigt rädd för att bli stor. Har varit tjock en gång i tiden. Men gick ner en massa. På mig syns de redan enligt dem som vet de. Och jag e bara i vecka 9. Jag är 1,57 så man e ju duktigt rädd för att bli gigantisk när man e så liten som jag e :-P

• Zobeideh

Gjort god middag idag med ytterfile pommes sallad. Min favoritmat men hann bara få köttbiten i munnen innan de vände sig i magen. Så ja de ser ut som de inte blir mer ytterfile för mig under denna graviditet det va inte alls väntat hehe

• Zobeideh

Förstår dig till 100 procent. Jag hoppas du berättar hur du går så önskar jag dig all lycka. Ska hålla alla tummar och tår för dig skickar styrke kramar

• Zobeideh

Anaconda: vi ska oxå kolla :)
    Då e jag inte ensam om att ha en känsla om kön. Här e jag 99 % säker på att de e en pojke. Vet inte varför men har känt så sen jag Plussa så vi får se om de stämmer :)

• Zobeideh

Flowers: tycker du ska ta dig dit. För ditt eget bästa. Du bara fortsätter plåga dig själv.
    Jag har gått till samma Gyn alla gånger och bara fått negativt. Denna gången skakade jag hela vägen dit. För de kändes som dem skulle ta de ifrån mig. Men jag gick dit.
    Skulle de va negativt vilket jag absolut inte hoppas för dig så får du det i alla fall svart på vitt. Jag hoppas innerligt att de bara e falsk alarm.

• Zobeideh

Va tråkigt att höra. Hoppas på pluset kommer snart för er igen. Sänder massa styrkekramar

• Zobeideh

Flowers: jag tycker du ringer Gyn nu och pratar med dem. Du måste kolla och veta säkert. Du kan ju inte fortsätta må så här dåligt.
    Håller tummarna att de e falskt alarm. Men du måste kolla de.
    Oavsett hur jobbigt de e.

Verkligen skit jobbigt att du mår så här sänder styrkekramar till massor

• Zobeideh

Gällande att berätta för folk. Mitt jobb vet om de eftersom dem vet va jag gått igenom och där e många tunga lyft.
    Sen e de familj och nära som vet de. Dem som funnits där för mig under dessa tre år som stöd. Dem va viktiga att berätta de för ifall de går snett igen så dem e där och fångar upp mig igen. Resten får vänta ett bra tag till :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014