Första barnet - BF Mars 2014
Jätte fint skrivet längtanefterlilladig :)
Jätte fint skrivet längtanefterlilladig :)
Nu är man trött. Har varit iväg och inhandlat den nya familjebilen och så har man svägerskans son på 4 år här. Så nu på kvällen har de blivit lite mys och haft tankarna på de positiva hållet
tror nog jag skippar de här Gyn besöket. Orkar nog inte känna av den här nervositeten mer, när man sitter i de trånga väntrummet och väntar på att bli inkallad. Nu kör jag på positiva tankar.
Svea 123: beklagar verkligen. Skickar ut lite styrkekramar till er
Asan25: åhhh neeeeeejj!!! Beklagar verkligen
(( skickar tusen kramar till dig!!!
Någon mer än jag som lider av extrem nästäppa sen graviditeten? Klarar mig inte en dag utan nässpray. Hemskt..
Va använder du för nässpray? För mig funkar bara nazin och de gillar absolut inte min BM men inget annat funkar :-/
Flowers: sen första dagen jag fick reda på att jag va gravid men jag va även kraftigt förkyld då så fick aldrig bort nästäppan
(
Jag har svullnat rätt mycket på denna korta tid och många börjar undra om de e tvillingar! Nu börjar jag få panik först va de sambos familj som berätta att dem har tvillingar i släkten och idag berättade min mormor att vi har tvillingar på vår sida!! :-O hmm får väl se hur många hjärtljud man hör hos BM den 17 sep :-/
Ah så de kommer inte från killen sida då med andra ord utan från min? :) de visste jag inte haha men då känns de lite lugnare. Då minska nog chanserna :-P
Idiiis91 de e nog inget farligt. De e nog bara nu när livmodern och allt växer :)