Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Anaconda: då kanske man aka börja själv att kolla in mamma byxorna. Jag är oxå riktigt svullen. Min sambos familj tror jag väntar tvillingar :-O mina jeans passar knappt. Spänner rätt rejält så man ska nog inte använd dem hehe

• Zobeideh

Tror de här med symtom att dem avtar e något man inte ska bry sig riktigt om. Va jag hört ska de minska sig? Mina har oxxå börjat avta har brösten lite då o då. Och molvärk

• Zobeideh

Sen om man har MA kan man ändå ha symtomen kvar s ni vet :) så de behöver inte va de :)

• Zobeideh

Ingen aning om man kan bli av med symtomen över natten men man ska inte lita på dem så mycket. På ett sätt ska man väl vara glad för att dem försvinner samtidigt som de känns tryggt att ha dem.

Men som sagt dem kan luras oxxå. Jag hade symtom med både med MA och Mitt utomhavandeskap. Så dem kan luras rätt kraftigt

• Zobeideh

Ja jag e lika dan. Mina e puff väck. Jag sov 3 ggr om dagen innan nu sover jag inget på dagen. Allt jag känner e svullen magen och ibland sticks de till i brösten. Men inget annat. Jag e själv rädd för de värsta men jag försöker vända tankarna till de positiva.

Tycker vi alla förtjänar att vara glada. Verkar som många av oss har kämpat väldigt länge. Så vi får försöka vara glada och starka tillsammans.

• Zobeideh

DÅ GÅR VI IN I VECKA 11 IDAG (10+0)

Första gången jag kommit så här långt i graviditet

• Zobeideh

Håller oxå på att kolla bil :-P letar efter kombi. Va iväg igår och kolla men inga som faller mig i smaken. Känner att kombi är ett måste så vagnen kommer ner utan problem man ska ju även kunna handla och ha barnvagn med utan problem :)

• Zobeideh

Ziiah: har samma oro som dig. Varje vul jag varit på har visat dåligt. Som sist såg dem då att min graviditet va död och dem visste inte hur länge den varit de. Visst att jag inte gick så länge. Men rädslan finns kvar. Jag tänker själv mycket på detta med MA. Och är livrädd för när jag har inskrivning att min BM inte hittar hjärtljuden för de e min vanliga tur. Jag har själv funderingar på privat ul men vet inte riktigt om jag vågar tar de steget :-/ e jag typ beredd på att förlora de jag har känns de som om jag gör ul.

• Zobeideh

Tyvärr får man inget ul för man e orolig så e de i alla fall här i Helsingborg :(

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014