Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag e som dig. Ingen erfarenhet av normal graviditet jag har aldrig fått känna av de förrän förhoppningsvis nu. varje dag mår jag skit för jag tror bara de negativa. Men man måste våga va glad för de man har just nu tills de visar något annat. Jag får hjälp av en psykolog varannan vecka för jag mår skit. Kanske något du ska försöka skaffa? Kan hjälpa rätt mycket. Skulle denna graviditet försvinna från mig vet jag inte vart jag tar vägen känns som detta e mitt sista hopp

• Zobeideh

Dljh: när jag fick mitt MA så körde jag medicinsk jag fick inga problem mer än att de tog inte på först försöket så jag fick göra om behandlingen en gång till. Kan inte minnas något om problem med att kissa.

Kramar

• Zobeideh

Jag har haft utomhavandeskap och ma Va vill du veta så ska jag försöka ge dig all info du vill ha. Skickar en massa massa styrkekramar till dig

• Zobeideh

Jag har faktiskt inte vägt mig men jag har gått upp. Familjen har börjat kommentera haha :)

• Zobeideh

Jag har seriöst hittat världens finaste barnvagn som jag bara måste ha! Jag e ju helt kär haha. Om man bara visste hur detta slutar så man vet om man kan köpa den eller ej... Ringde och kolla hur det såg ut i lager. Enligt mannen jag prata med e det en vagn som alltid finns i lager dock vet man ju inte i färgerna. Där fanns i 28 färger men bara 1 som jag fastna för :P

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: håller med det e ett förbjudet område just nu så nu vill man bara att tiden går snabbt.
    Men så gott jag hör hjärtljuden i vecka 15 som jag har inskrivning så kommer jag kolla in mer på den vagnen

• Zobeideh
    Flamenca skrev 2013-08-13 11:20:44 följande:

Vad är det för vagn?
    Aldrig hört talas om märket. Baby Merc q8 heter den kan lägga upp en bild i bildtråden =)
  • Zobeideh
    Flamenca skrev 2013-08-13 11:20:44 följande:

Vad är det för vagn?
    Lagt upp bild på den nu i bildtråden =)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014