Första barnet - BF Mars 2014
Jag har smärta och strålningar i min rygg. Men jag räknar med de hela graviditeten. Har skolios så jag kommer nog få stora problem med ryggen
Jag har smärta och strålningar i min rygg. Men jag räknar med de hela graviditeten. Har skolios så jag kommer nog få stora problem med ryggen
Lovely90: felet e ju att jag inte tränar så lär få börja nu så smått så jag inte får så satans ont. Vi skulle prata mer om min skolios vid inskrivningen så får se va hon säger :) jag vill gärna ha kollat upp bäcken och allt innan förlossningen så man inte ligger där och efter flera timmar så visar det sig att man inte kan föda normalt hehe.
Ush jobbigt. Har faktiskt inte kräkt en enda gång :) har bara haft lite illamående i början men nu e där inget.
Idag går man in i vecka 12 (11+0) en vecka till sen e man äntligen vid dem "säkra" veckorna :)
Va härligt att höra awanata :) Jag mår super! Lite "mensvärk" då och då. Men inget annars :) symptomen e borta förutom hungern :-P
Awanata: ja jag måste äta var tredje timme annars mår jag skit
jag svullnar oxxå rätt kraftigt speciellt på kvällen. Jag har gått upp 5 kg sen jag blev gravid :-O. Inga byxor passar längre på mig så kör med leggings nu och lång tröja haha
Lovely90: jag vågar inte träna. Jag vet att det inte är farligt. Men skulle det hända något så skulle jag skylla på de och må skit för jag tränat. Vet att jag e löjlig många tränar. Men jag kan inte. Jag är rädd för att de ska typ "försvinna" :-/ :(
Majsan88 du är inte ensam om de. Jag lääängtar så efter den runda stora magen
samma med ul och veta va som gömmer sig där inne
Majsa88: ja jag heter zobeideh på riktigt
Turkiskt namn :) pappa e från Iran men mamma e svensk och jag e född här i Sverige :)