Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag har inte alls känt av min lille när han fixerade sig. Trodde jag skulle märka de men inget alls. Så tror de kan va förvärkar :) så länge du inte får riktigt riktigt ont så behöver du inte va orolig. Förvärkar ska inte göra ont. Utan bara typ kännas va jag uppfattade det som. Gör det ont så är det bästa att ta kontakt med förlossningen

• Zobeideh

Saffron: självklart kommer jag ihåg dig! Va kul att höra att plusset äntligen har kommit. Håller tummarna för er nu att allt går som de ska. Och att ni slipper uppleva det igen! Kram till dig

• Zobeideh

J3nnyy: jag håller med dig. Vill bara ha min bebis nu i min famn. Sen vill jag ha tillbaka min kropp. Dessa +20 kg jag gått upp är dryga....

• Zobeideh

Tul e väl bara om dem vill kolla lite extra för kanske bebisen slutat växa. Jag har inte blivit erbjuden de men de e väl för jag håller min kurva va jag uppfattat det som.

• Zobeideh

Någon mer som har problem med sömnen? Jag kan vakna kl 2 på natten och va vaken hela natten. Somnar inte om. Så man är ju duktigt trött om dagarna. Ligger jag för länge på en sida gör det riktigt ont i höfterna. Inget e bekvämt längre

• Zobeideh

Micorazon: matlagning har vi alltid turats om med. Och tror vi fortsätter så oxå. Den som orkar får göra mat.
    Handling gör vi oftast alltid tillsammans samma. Men sen städning och tvättning brukar jag sköta. Skulle de bli något problem får vi bara sätta oss ner och planera vem som gör vad :)

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: samma här med tankarna. Känns som alla tankar och funderingar kommer mitt i natten. störigt när man bara vill somna om.

• Zobeideh

Jag håller mig väck från alla sjuka. Tar inga risker nu i slutet. De sägs att man e extra känslig då. De e samma sen när lillen har kommit. Inga sjuka i närheten. De e det sista man vill precis när man fått den lilla att behöva oroa sig för att han/hon har fått en förkylning m.m

• Zobeideh

Jag hade nog oxå reagerat så som dig mia86gbg. Magsjuka smittas sååå himla lätt och hade nog oxå nojjat så om de gällde min sambo :-P

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014