Första barnet - BF Mars 2014
Ah nä då tror jag inte ni behöver de
Ah nä då tror jag inte ni behöver de
Jasså? Jag pratade med dem för någon dag sen då kunde man inte pappan göra något förrän barnet hade fått ett personnr
Faderskapsintyg kan du ordna redan nu va jag förstått de som.
Ja precis de vet jag. Tycker bara de e konstigt att försäkringskassan inte sa något till mig om att föranmäla. Hon sa bara att där kan jag inte göra något nu. Men får väl testa och ringa igen och se va dem säger då
Va e det för speciellt med den drycken? Har aldrig hört talas om de :)
Jag är inte rädd för efter tiden. Bara under själva förlossningen. Att man inte vet hur ot det kommer göra. Jag har bara hört att det ända jobbiga efter förlossningen är att försöka göra nr 2 för man vågar inte riktigt trycka om man blivit sydd.
Ah tack för tipset längtanefterlilladig!
Ska nog testa de för jag kommer nog va en av dem som inte kommer våga gå på toalettbesök och trycka hehe
Va gjorde ni på profylaxen? Vi ska på första profylaxutbildningen nästa vecka :)
Låter intressant. Ska bli spännande nästa vecka :)
Tänkt handla lite nu krämer och olja och sånt till bebisen. Har någon tips på va man ska handla? Tänker allt som är till kroppen som lotion och olja och sånt? När jag väl varit inne på Apoteket så står det helt still i huvudet och jag blir osäker på va jag ska köpa.