Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Så va har ni andra köpt?

• Zobeideh

Har du testat att bada varmt eller typ värmekudde? Får jag ont brukar jag oftast köra på de. Vet inte om de e så stor hjälp för dig men kanske värt att testa :) hoppas du blir av med smärtan snart :(

• Zobeideh

Samma här med värme. Jag ligger med balkongen öppen ska dagen hehe så sambon e ju inte glad som får klä på sig. Men svettas för ingenting numera :-/

• Zobeideh
    MagdalenaZ skrev 2014-02-10 08:39:58 följande:

Hahaha! Samma här! Sambon kommer hem och tar inte ens av sig jackan :)

Hur mycket har ni funderat kring babysitter? Vilket märke osv? Begagnat? Nytt?
    Hahahahah skönt att höra att det inte bara e min sambo som lider haha :P

Jag har faktiskt fått en jätte fin babysitter av min svägerska. Märke har jag ingen aning om. Kollade aldrig de =)
  • Zobeideh

Jag skulle egentligen på profylax imorgon. De skulle vara den första kursen. Men hon som håller i den har blivit dålig så nu blir inte första kurs förrän slutet av feb och jag vet inte ens om jag hinner med en andra del av profylaxen. För bebisen kan ju komma närsom

• Zobeideh

Lele79: ja jag skulle gå här i Helsingborg. Vet att hon som hade de hette något på n. Vete tusan om de va Friskis men dem hade ingen ersättare i alla fall skulle inte du oxå gå på de?

• Zobeideh

Min dopler använde jag bara i början. Nu vill jag inte använda den mer just för rädslan om jag inte hittar hjärtljuden och sen för man inte vet om de e bra eller dåligt :-P känns lite roligare att komma till BM och lyssna :)

• Zobeideh

De va min BM som ringde och meddela men ingen från profylaxen. Jag skulle vara där kvart över åtta på morgonen

• Zobeideh

Jag brukar oxå få typ en mensvärk i nedre delen. Inatt kändes de precis som mensen skulle komma. Och inte för så länge så låg jag nästan en halv dag med förvärkar som kom och gick hela tiden. Tror allt håller på att förbereda sig nu.

Längtanefterlilladig: aww lillen hoppas hon återhämtar sig fort. Skönt att kostnaderna inte blev så stora. Man blir glad när man får den överraskningen. Tycker djursjukhus tar äckliga priser.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014