Första barnet - BF Mars 2014
Så va har ni andra köpt?
Så va har ni andra köpt?
Ah tack
man kanske ska köpa grejorna när man e på väg hem från bb då
Har du testat att bada varmt eller typ värmekudde? Får jag ont brukar jag oftast köra på de. Vet inte om de e så stor hjälp för dig men kanske värt att testa :) hoppas du blir av med smärtan snart :(
Samma här med värme. Jag ligger med balkongen öppen ska dagen hehe så sambon e ju inte glad som får klä på sig. Men svettas för ingenting numera :-/
Jag skulle egentligen på profylax imorgon. De skulle vara den första kursen. Men hon som håller i den har blivit dålig så nu blir inte första kurs förrän slutet av feb och jag vet inte ens om jag hinner med en andra del av profylaxen. För bebisen kan ju komma närsom
Lele79: ja jag skulle gå här i Helsingborg. Vet att hon som hade de hette något på n. Vete tusan om de va Friskis men dem hade ingen ersättare i alla fall
skulle inte du oxå gå på de?
Min dopler använde jag bara i början. Nu vill jag inte använda den mer just för rädslan om jag inte hittar hjärtljuden och sen för man inte vet om de e bra eller dåligt :-P känns lite roligare att komma till BM och lyssna :)
De va min BM som ringde och meddela men ingen från profylaxen. Jag skulle vara där kvart över åtta på morgonen
Jag brukar oxå få typ en mensvärk i nedre delen. Inatt kändes de precis som mensen skulle komma. Och inte för så länge så låg jag nästan en halv dag med förvärkar som kom och gick hela tiden. Tror allt håller på att förbereda sig nu.
Längtanefterlilladig: aww lillen
hoppas hon återhämtar sig fort. Skönt att kostnaderna inte blev så stora. Man blir glad när man får den överraskningen. Tycker djursjukhus tar äckliga priser.