• Svar på tråden BF mars 2014
  • gladamaria

Hoppar in oxo . Jag e beräknad 20 mars men ska ha planerat snitt. Har dock ej fått någon tid för det. Detta är vårat andra barn.

• elllah

Vid denna veckan 25+3, hade jag gått upp 10 kg med mitt första barn. Med denna 7 :D så hoppas på att jag håller mig inom rimliga gränser, inte 30 kg :P jag mår riktigt bra förutom foglossningarna. Känner mig ivrig. Vill börja köpa blöjor, tvätta alla bebiskläder och vika dom fint :D

• gladamaria

Idag är jag i vecka 24+4, Gått upp 4 kg hittills.  
    I början av grav ca 4 månader så åt jag knappt och spydde mycket! Gick ner då 10 kg.
    jag bara sov o spydde. så jag hamna på sjukhus med dropp ett par gg.

Nu känner jag att illamåendet börjar komma tillbaka lite.

Hur är det med er andra?

• anselina

Välkommen ni nya :) Jag är i v 26 å ha gått upp 5 kg i v24 Ungen bullrar på väldigt mycket i magen. Man får sig några sparkar i revbenen å blåsan rätt ofta ;) Hur tycker ni denna graviditet varit hittills. Nu ä ju alla halvvägs?

• Nettan79an

Hej! Jag är beräknad den 15 mars har min fjärde pojke i magen:)Här blir det inga tjejer;) Är sjukskriven för ryggen just nu, lite långtråkigt blir det hemma att bara vänta. Kul att läsa lite om er!

• Mikaela81

Jag hoppar på här också. BF 14 mars. En liten flicka. Mitt tredje och min nya sambos tredje. Vårt första gemensamma. Så alltså femte barnet till familjen.

• elllah

Hittills tycket jag att graviditeten i sig vart kanon. Men nu, snart vecka 27, så börjar det faktiskt bli lite otympligt :) våran dotter brukar dra upp tröjan på mig och ropa in i naveln på mig: bebbis, det är storasyster. Bebbis komma UT! Haha sötfian längtar verkligen efter pyret i magen

Svar på tråden BF mars 2014