• Svar på tråden BF mars 2014
  • anselina

Snart ärr dags... För oss är det ca 2,5 v kvar... Har ej fått datum på ks än men hoppas att det bli i v 10. Nån annan som som ska få planerat ks?

• Mikaela81

Var hos bm idag. Är i v 35+3 nu. Jag har känt mig helt säker på hur bebisen ligger i magen. Huvudet är ordentligt fixerat och bm sa att hon har ryggen till vänster och lyssnade på hjärtat där. Men jag trodde hon låg med ryggen åt höger eftersom jag känt som en stor bulle under mitt högra revben som trycker där och det buffar på vänstersidan. Känner även av hickan på högersidan mest. Vad kan det då vara för kroppsdel jag känner under höger revben?

• Hallonfrossa

Nu är Lilla Alice här, hon föddes kl.00.56 o h är 3215g 49cm lång.

Förlossningen tog från början till slut ca 12 timmar.

Hon kom i vecka 37+0

• gladamaria
    Hallonfrossa skrev 2014-02-11 16:29:39 följande:

Hon kom i vecka 37+0
    Grattis!!!
    Gud va roligt ! Hoppas ni mår bra!
    Everyone can rise above their circumstaces and achieve success
  • anselina
    Nu är Lilla Alice här, hon föddes kl.00.56 o h är 3215g 49cm lång. Förlossningen tog från början till slut ca 12 timmar. Hon kom i vecka 37+0

ååå stort grattis! Passa på å njut så få du gärna dela med dig sen av en liten bild på sessan :)
  • LindaDalarna

Hon kom i vecka 37+0
    Åh så härligt Glad
    Ett jättegrattis till er Hjärta
  • LindaDalarna
    LindaDalarna skrev 2014-02-04 13:06:31 följande:
    TUL visade att lilla pyret ligger på -19,8% så det är en liten en som snurrar runt.
    Men flödet i navelsträngen var fint och h*n är en aktiv en så det var bra.
    Ska tillbaka på TUL den 13/2. Hoppas bara att h*n har det bra där inne Hjärta

Nån annan här som har minusbarn i magen?
    Var på läkarundersökning igår (12/2) pga graviditetsdiabetes och fick samtidigt göra ett TUL för att slippa åka in igen dagen efter.
    Döm om min evinnerliga lycka (ja det blev glädjetårar och läkaren fick en tacksam kram) när det visar sig att lilla Pyret nu ligger på -8,7 % och mår alldeles utmärkt där inne Hjärta.

Anar att förra BM mätte lite slarvigt Förvånad
  • anselina
    LindaDalarna skrev 2014-02-13 00:14:13 följande:
    Var på läkarundersökning igår (12/2) pga graviditetsdiabetes och fick samtidigt göra ett TUL för att slippa åka in igen dagen efter. Döm om min evinnerliga lycka (ja det blev glädjetårar och läkaren fick en tacksam kram) när det visar sig att lilla Pyret nu ligger på -8,7 % och mår alldeles utmärkt där inne . Anar att förra BM mätte lite slarvigt 

Ååå en helbild ... Här säger dom att man int kan få på hela bäbisen eftersom den ä för stor efter v 25 el nått... Härligt att allt såg bra ut!
  • anselina

Hur känns de nu för er andra? Nu börjar det va nära för dom flästa av oss... Vad tänker ni på? Hur mår ni?

Svar på tråden BF mars 2014