• Svar på tråden BF mars 2014
  • ayasasiassalomonsmamma

hej på er fina blivande mammor :)

väntar mitt tredje barn 12 mars, har två flickor sen tidigare och denna gång är det en pojke. har rent ut sagt mått skit HELA graviditeten med illamående delux. Nu är det under 100 strecket, får se det så...

• Mikaela81

Och jag som aldrig mått bättre i en graviditet än denna gång. Konstigt hur olika det är.

• gladamaria

Jag spydde dom första 4 månaderna konstant, va på sjukhuset några svängar ,
    gick ner 10 kg. Men nu får jag i mig hyffsat ok.

Jag har äntligen fått snitt datum, 10 mars föder jag.
    Dock tror jag att bebisen kommer innan då min dotter kom 1 månad för tidigt.

längtar verkligen tills bebisen kommer.

• Nettan79an

Jag mådde konstant illa dem 14 första veckorna, men efter det har det bara varit rygg besvär. Kanske för att jag gått upp så mycket..12 kg ooch är i vecka 27...med tvillingarna gick jag upp 17kg..

• Nettan79an
    gladamaria skrev 2013-12-11 12:14:18 följande:
    Vart bor du och vart ska du föda nettan79an?

Jag bor i Vallentuna, ska föda på Danderyd om det finns plats:) Dagarna går sååå långsamt, speciellt nu när jag är sjukskriven och alla andra jobbar.
  • anselina

Hur är det hos er.. Får ni gravidpenning där ni arbetar eller kommer ni jobba till slutet? Jag fick beviljat från fk fr.o.m. den 15 jan... Känns skönt, inte så mångacarbetsdagar kvar

• Nettan79an

Jag är sjukskriven till den 15 jan, efter det har jag grav penning Känns bra, för just nu är det jobbigt att jaga efter tvillingarna när man är så tung. Har bara dem på dagis 15 tim i veckan.

Svar på tråden BF mars 2014