• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • honey1

Åh så roligt med flera! :D

Jag är sjukt gasig i magen och har som en klump i halsen hela tiden, som om jag mår illa fast utan illamåendet :S Sen har jag sovit som en stock sen förra veckan och inatt vände det helt och jag kunde inte sova fast jag var så fruktansvärt trött, jag var så uppsvälld och låg bara och gäspade och vände på mig ... skit jobbigt :(

Har bara tagit 2 test, och båda visade svagt streck så är fortfarande nervös som fan, ska ner till BVC nu tänkte jag så jag kan ta en till för säkerhetens skull.

Kul att följas åt :)    

• honey1

Glömde tillägga att allt började med att jag kissade fler gånger än vanligt :)

• Skorpan89

Hej allihopa! Jag har BF 3 juni. Blev gravid direkt efter missfallet i augusti. Kan knappt tro det är sant! Har en dotter på 14,5 månad :) hoppas nu att denna graviditet går vägen.

• honey1

Skorpan89, jag fick också missfall i Augusti, man är helt chockad att man lyckades bli gravid så fort efter missfall :)

• Skorpan89
    honey1 skrev 2013-09-24 15:24:22 följande:

Skorpan89, jag fick också missfall i Augusti, man är helt chockad att man lyckades bli gravid så fort efter missfall :)

Ja kroppen är fantastisk! :) och jag tackar för ägglossningstesten, underlättar ju en hel del att pricka rätt ;)
  • Snuttens
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 16:09:05 följande:
    Ja kroppen är fantastisk! :) och jag tackar för ägglossningstesten, underlättar ju en hel del att pricka rätt ;)
    Shit - det var verkligen snabbt! Jag som tyckte fyra månader efter mf var snabbt! Haha. ^^ Fortfarande sjukt tacksam för en fungerande kropp!  
  • CherstinBovington

Jag har fått tid för mitt första samtal - den 14e oktober! Längtar :)

Annars var jag på vc igår, har fått ett bukväggsbråck som troligtvis måste opereras :( blir supernojjig.

• annika74

Hej och grattis till er alla! Har också precis plussat efter 2 missfall i år (januari och juli). Har två barn en tjej 8år och en pojke 5år och vill gärna ha en tredje så hoppas det går vägen denna gång. Lycka till alla ni!

• Skorpan89
    CherstinBovington skrev 2013-09-25 13:10:02 följande:

Jag har fått tid för mitt första samtal - den 14e oktober! Längtar :)

Annars var jag på vc igår, har fått ett bukväggsbråck som troligtvis måste opereras :( blir supernojjig.

Spännande med första samtalet! :)

Oj hur upptäcker man bukväggsbråck? :/
Svar på tråden Bf Juni 2014