• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Zwoom

Får jag fråga om ni börjat må illa och är extra kännslig mot lukter och dofter?

• Gbgmamma

Jag ska ringa i morgon då jag vill ha plats på ett populärt mvc, jag har molvärk men mår inte illa ännu och slapp det helt med första så jag hoppas att det blir samma nu.

• Sofaaj

Jag känner faktiskt inte av det särskilt mycket alls.. Lite tröttare kanske:)

• Zwoom
    Gbgmamma skrev 2013-09-29 16:17:48 följande:
    Jag ska ringa i morgon då jag vill ha plats på ett populärt mvc, jag har molvärk men mår inte illa ännu och slapp det helt med första så jag hoppas att det blir samma nu.
    Vad skönt att slipa ilamåendet men själv vill jag gärna känna det då det yvärr betytt för mig då illamåendet har försvunnit att mina små knoddar har avlidit
  • c4trin

Hej tjejer! Ett litet tips för att hålla reda på lite i tråden e att ha olika trådar kopplade till denna. En BF, en magbilder o en övriga bilder e väldigt bra, så slipper ni ha alla BF i trådstarten som kommer bli vääldigt lång annars. Lycka till mer era graviditeter, håller tummarna att ni kommer må okej hela tiden =)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Zwoom
    c4trin skrev 2013-09-29 17:58:52 följande:
    Hej tjejer! Ett litet tips för att hålla reda på lite i tråden e att ha olika trådar kopplade till denna. En BF, en magbilder o en övriga bilder e väldigt bra, så slipper ni ha alla BF i trådstarten som kommer bli vääldigt lång annars. Lycka till mer era graviditeter, håller tummarna att ni kommer må okej hela tiden =)

Jätte bra tänkt det gillas....
  • LokesMammi

Ang ringa MVC. Jag ringde dit några dagar efter plusset o hon frågade när min senaste mens var o sen sa hon att eftersom jag har ett barn sen innan så behöver inte jag gå på första samtalet. Ska dit i slutet på oktober!

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Gbgmamma

zwoom, då håller jag tummarna för att du får behålla illamåendet denna gången. För mig gick det helt perfekt utan förra gången så jag vill såklart att det blir lika bra nu med.

• Lotta 84

Jag ska va ledig några dagar från jobbet i veckan, så då tänkte jag passa på att ringa bm. Blir ju lite svårt på jobbet för man vill ju inte att nån annan ska höra. :P

Jag började må lite illa på bim -7 ungefär. Men jag mår inte jätteilla, står ut än så länge. Har även lite typ "träningsvärk" i livmodern. Men mer har jag inte känt av än.

Svar på tråden Bf Juni 2014