• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EMTP

Idag har jag inte känt mig så gravid, men jag hoppas symtomen kommer tillbaka. Jag är mest trött och tarmarna arbetar vääääldigt långsamt. Uppblåst och trög i magen. Men inte så mycket illamående.

Börjar tappa koll på vad jag skrivit i vilka trådar, men vi väntar iaf vårt tredje barn. Har två söner på snart 4 och nyss fyllda 2. Vår första tog 6 månader aktiva försök, de andra två har otroligt nog tagit sig på första försöket. Jag hoppas, hoppas, hoppas bara att vi får gå hela graviditeten och att slutresultatet blir en levande, frisk bebis.   

• EMTP

Men det är 51 dagar kvar innan vi passerat den mest riskabla delen. Det är ju en evighet. Jag kommer hinna oroa ihjäl mig innan dess...

• annika74

Hej honey, är beräknad till 5 juni. Jo det är jobbigt med missfall , hoppas det går vägen denna gång för oss alla. Ja vi håller tummarna.

honey1 skrev 2013-09-26 14:03:01 följande:
    Annika74 - när är du beräknad? så jag kan skriva in dig i tråden. :)  Har också 2 missfall i bagaget, fast ett i augusti och ett för 2 år sen, så vet hur det känns, har också kronisk urininfektion så har lätt för missfall. Men nu håller vi tummarna för att det ska gå an! Grattis alla nya, skriver in er! 

• Lotta 84

Hej! Jag plussade förra helgen, på bim -5.. Fick ett starkt plus :D Testade igen på bim och fortfarande lika starkt. Vågar dock inte riktigt tro på det ännu :P

Har en son född i feb-12 sen innan. B
    Bf kring 7/6...

• Lillium

Grattis till alla som plussat! Jag hoppar in här! Plussade i fredags på Bim-1. Fick ett missfall för en månad sen (5+2) men det gick fort att bli gravid igen

Nu hoppas jag att det ska gå vägen, bf är 10/6-14.

Vi har sen son som kommer att vara 2 år och 8 mån när syskonet kommer.

• Zwoom

Hoppar in. BF 8 Juni men kommer snittas innan
    Hoppas bara nu den lilla vill stanna 

• Sofaaj

Jag har tänkt ringa mvc imorgon, plussade förra söndan..Vet inte riktigt när man brukar göra det:)

• Lotta 84

Med första ringde jag dagen efter jag plussade... Eller plussade på fredag och ringde på måndag. Men vet inte om man behöver ringa så tidigt med andra?!

• Zwoom
    Lotta 84 skrev 2013-09-29 12:24:35 följande:
    Har ni kontaktat bm? Om inte, när gör ni det isf?
    Jag kontaktade min läkare direkt pga jag får mediciner och ska gå på noga undersökningar regelbundet/ofta för att följa denna graviditeten
Svar på tråden Bf Juni 2014