• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi

*smyger in o säger Hej*
    Plussade imorse o när man räknar ut BF så säger ena sidan 31maj o andra sidan 1 juni! =) hehe. Så det ska bli kul o se vad UL säger! =) Ska ringa BM imorgon! 

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • ankanm

Plussade idag !!!   Son på 3 år innan. 
    Vågar inte vara så upprymd än eftersom jag hade en m.a i v11 i juni förra året.  

• honey1
    annika74 skrev 2013-09-25 16:14:45 följande:
    Hej och grattis till er alla! Har också precis plussat efter 2 missfall i år (januari och juli). Har två barn en tjej 8år och en pojke 5år och vill gärna ha en tredje så hoppas det går vägen denna gång. Lycka till alla ni!

Annika74 - när är du beräknad? så jag kan skriva in dig i tråden. :) 
    Har också 2 missfall i bagaget, fast ett i augusti och ett för 2 år sen, så vet hur det känns, har också kronisk urininfektion så har lätt för missfall. Men nu håller vi tummarna för att det ska gå an!

Grattis alla nya, skriver in er! 
  • honey1
    LokesMammi skrev 2013-09-25 21:03:28 följande:

*smyger in o säger Hej*
    Plussade imorse o när man räknar ut BF så säger ena sidan 31maj o andra sidan 1 juni! =) hehe. Så det ska bli kul o se vad UL säger! =) Ska ringa BM imorgon! 

Vad roligt! grattis! :)

När går det som tidigast att göra vul för att bekräfta graviditet och typ för att se hur många embryon det är osv ? 

• CherstinBovington

Skorpan89 - jag märkte att jag hade en ömmande bula på magen som man kunde trycka tillbaka, så jag åkte till vc på drop in.

• Sofaaj

Jag plussade i söndags, tre dagar innan bim, Vågade inte riktigt tro på det så jag tog ett i måndags o ett i tisdags oxå..=P o köpte ett clearblue digitals i onsdags, där det stod gravid 2-3 veckor. Nu känns det mer verkligt!=)
    Är beräknad till en 3/6 
    Vårt första barn och andra försök=) 

• kickangosa

Hej!
    Jag plussade 20 september (andra försöket) och är nu  på v 3+6. Bf 5 juni. Har en son född feb-12.

Är mest konstig i magen då jag inte kan ta min medicin som jag brukar och så börjar jag bli förkyld och har ont i halsen. Suck!! Dagisbaskelusker!!

• Gbgmamma

jag har precis plussat, det är andra barnet och det kommer vara 2,5 år mellan dem när bebbe kommer runt 8:e juni jag fick 3 veckor tidigt förra gången så de finns ju risk för att det blir en majbebis också.

Svar på tråden Bf Juni 2014