• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • barilla
    LovaViola skrev 2014-01-17 11:11:29 följande:

Magbild.. Från förra fredagen.. Då vecka 16+5.. Är smal innan och jag fick min bula rätt så fort. Men nu är den "stor" redan när jag vaknar :) phpzTG7MY67877.jpg

Precis samma här! Va hyfsat platt innan så upplevde att det syntes ganska snabbt på mig denna gång. . Denna gång visar jag mer än gärna upp magen, tyckte det va lite jobbigt sist gång med vikten och så. Men nu njuter man för fullt :)
  • Amalian83

Kul med alla bilder! Det finns en bildtråd som hör till denna tråd också, för er som inte visste det. Där ser ni fler magar och UL bilder. BF Juni 2014 - Bildtråd

• zaybia

Äh, jag kan inte ladda upp bild via mobilen :/ men det finns iaf en bild i mitt galleri, syns dock bara att jag e gravid när jag ligger ner :P

• Sessan4
    zaybia skrev 2014-01-17 17:47:02 följande:

Äh, jag kan inte ladda upp bild via mobilen :/ men det finns iaf en bild i mitt galleri, syns dock bara att jag e gravid när jag ligger ner :P

Den här FL appen är ganska kass faktiskt. Man kan inte gå in i varken sin egen profil eller någon annans.. Inte läsa bloggar.. Bara svara på inlägg typ. Bilder som man laddat upp via mobilen kan inte ses om man loggar in via dator o tvärtom..

O så finns väl appen bara till iPhone?

Uppdatering vore toppen!
  • DevilsDaughter

Fick en ganska kraftig sammandragning nyss.. Den gjorde absolut inte ont, men var väldigt kraftig, dvs mkt obehaglig och fick sitta helt still tills den gick över..  Fler som fått sånt redan?

• Hallonmjölk
    DevilsDaughter skrev 2014-01-17 18:46:06 följande:

Fick en ganska kraftig sammandragning nyss.. Den gjorde absolut inte ont, men var väldigt kraftig, dvs mkt obehaglig och fick sitta helt still tills den gick över..  Fler som fått sånt redan?

Jag har haft mycket sammandragningar.

Är ju normalt att få men jag är på min vakt då jag fött förtidigt förut.
  • DevilsDaughter

hallonmjölk: Ok, jag har alltid gått över tiden så är inte orolig egentligen.. Men man kan ändå inte låta bli att undra lite så fort det dyker upp nåt nytt.. 

• zaybia
    Sessan4 skrev 2014-01-17 18:10:19 följande:
    Den här FL appen är ganska kass faktiskt. Man kan inte gå in i varken sin egen profil eller någon annans.. Inte läsa bloggar.. Bara svara på inlägg typ. Bilder som man laddat upp via mobilen kan inte ses om man loggar in via dator o tvärtom.. O så finns väl appen bara till iPhone? Uppdatering vore toppen!

Jag går in via internet i telefonen (har en samsung) men det funkar inte heller :/ använder datorn såå sällan o startar ju inte upp den bara för en bild :P nä, d hade varit bättre med en ordentlig och fungerande app :)