• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Sickan12

Åh vad jag längtar till juni nu! Kan inte sova om nätterna, är så TRÖTT på jobbet, mår illa och börjar få foglossning. Bara måste få gnälla : D

• Amalian83
    Sickan12 skrev 2014-02-27 02:18:31 följande:

Åh vad jag längtar till juni nu! Kan inte sova om nätterna, är så TRÖTT på jobbet, mår illa och börjar få foglossning. Bara måste få gnälla : D

Gnäll på! Här är det tillåtet ;)

Jag är också trött på att jobba. Känner ingen motivation. Jag tror det är föräldraledighetsmoduset som börjar komma. Jag förbereder mig på att kunna släppa allt på jobbet och bara gå hem. Konstig känsla, att man inte ska vara på jobb på 7 månader när man har studerat eller jobbat konstant sedan 7 års ålder.
  • LokesMammi

Har en månad kvar att jobba, om jag inte blir sjukskriven. Vill inte jobba 4v till. Vill gå hemma nu. Vill inte tillbaka till stället! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • DevilsDaughter

Jag jobbar bara lite grann, 2-3 dagar i veckan, är frivilligt arbetslös resten (utan ersättning alltså).. Jag planerar att jobba till barnet föds.. Håller dock med om att motivationen inte alltid finns där längre. 

• Amalian83

Jag har bara så svårt för att lämna ifrån mig mina projekt. Det är mina idéer och det är jag som har drivit igenom att de ska genomföras. Nu ska någon annan få slutföra det jag kämpat för och få äran för den roligaste delen i projekten där själva resultaten kommer.

Helst av allt skulle jag vilja att alla mina projekt fryses inne och att ingen gör något på dem tills jag är tillbaka, men riktigt så kan det inte fungera på mitt jobb :(

Märkligt att jag kan vara omotiverad samtidigt som jag inte klarar av att släppa taget!

• Rebecca 551

Jag är också helt omotiverad till att jobba. Jag tänker bara på min graviditet och kommande bebis hela tiden. Jag är väldigt ineffektiv just nu, men det skiter jag i

• Hallonmjölk
    LokesMammi skrev 2014-02-27 13:13:19 följande:

Jag blev sjukskriven mar ut! Wohoo! Härligt härligt!

Va skönt!!

Va du till vårdcentralen eller spec Mvc?
  • DevilsDaughter

Usch.. min foglossning har satt igång ordentligt nu.. Jag har undrat länge varför jag näst intill blivit skonad denna gången.. har bara KÄNT den, inte haft ont av den.. Igår så kände jag av den mer och idag gör varje steg jag tar så himla ont! Helst tar jag mussteg eller rör mig inte alls, är inte van vid att det gör så ont så det blir liksom uttröttande.. Mitt sitter (och har alltid gjort under alla graviditeter) bara framtill, typ blygdbenet..

Lokesmami: Skönt!

• LokesMammi
    Hallonmjölk skrev 2014-02-27 18:47:05 följande:
    Va skönt!!
    Va du till vårdcentralen eller spec Mvc?

Nej, läkaren sa att jag inte behöver kontakta honom mera utan höra av mig till min bm om det var ngt. Inget annat.