anno81 skrev 2013-10-17 13:26:32 följande:
Blir bara en insemination under behandlingen, fast man kan ju försöka hemma lite själv också..fniss. har du fått någon hormonbehandling också Evy?
Okej, jag tror vi kommer göra två stycken insemineringar denna ÄL :)
Och nej ingen hormonbehandling. Vi får se hur det går med denna Insem. och blir det inget den här gången så kanske det blir någon hormonbehandling.
Skånetös skrev 2013-10-17 21:09:49 följande:
Har ni några barn sedan innan Evy? Lycka till med spolningen imorgon!! Kommer gå bra!! Hur mår ni andra som har inseminerats? Några symtom? Vi har berättat för våra familjer plus de närmaste vännerna! Jag är själv adopterad så min mamma vet hur det är att ha svårt att få barn så det är skönt att ha någon att prata med som vet hur man känner sig
Spolningen gick kanon bra! Lite mensvärk då dom blåste upp ballongen och sprutade in vätskan. Men allt såg bra ut :)
Ja, jag har en son sen tidigare (4 år) Men med en annan. Så jag tror det kan vara sambon som har lite sega simmare och kan behöva lite hjälp på traven. Så därför tror jag väldigt starkt på att Insemination kan funka. + Vi har lyckats bli gravida en gång för 11 månader sen men de slutade i MF :(..