Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Kan bara hålla med alla ovanstående talare...
Sök för det där redan i kväll! Kan ju vara precis vad som helst! En kompis till mig fick njurstensanfall två dagar efter sitt positiva test. Både njursten och gallsten är vanligare som gravid och de smärtorna är inte att leka med!
Kompisen har två friska barn idag, så totalt utslagen av njursten + starkt morfin är inget bebben bryr sig om!
Hej alla kämpande tejer! Har stått i kö för äd på huddinge sedan i februari -13. Nu har vi matchats med donator och förhoppningsvis blir det insättning v. 14!
Hälsning från gynakuten. Blev inlagd med Hcg var bra och stiger. Nu avvaktar vi. Hur mycket skit kan man uppleva i sitt liv? Jag tror att min gräns har nått.
Okej det trode jag men det är ju bara positivt i så fall.
Ninacamilla : tack du hörde av dig och att du står under uppsikt. Skönt att få bekräftat att graviditet fortgår! Varma kramar Sov gott
Är så sjukt orolig då jag har blödigt en fel nu de sista dagarna innan graviditetstest på lördag. Tror tyvärr att det är kört denna gång :(