Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Åh va kul för er grattis :)
Tjejer, jag har så mycket smärtor att jag inte vet vad ska jag göra. Jag kan inte gå stå eller ligga ner. Hela magen och revben krampar men ingen blod - än. Har någon upplevt det här? Ringde sjukvårdsupplysning utan hjälp.
NinaCamilla, om inte smärtan avtar relativt snart så tycker jag du ska åka in till (gyn)akuten för en koll. Det behöver ju inte ha med graviditeten att göra.
NinaCamilla. Åk in till närmaste gynakut!!! Molvärk - ja. Men det där låter inte bra. Kan ju även vara nåt annat men eftersom du är gravid är gynakuten smartast tror jag. Hoppas det ger sig!! Kram
Ps. Vet inte var du bor men det ska finnas en på varje storsjukhus. Jag har varit på Danderyds några ggr.
NinaCamilla. Åk in till närmaste gynakut!!! Molvärk - ja. Men det där låter inte bra. Kan ju även vara nåt annat men eftersom du är gravid är gynakuten smartast tror jag. Hoppas det ger sig!! Kram
Ja får man starka smärtor och är gravid bör de kolla så att det varken är missfall el utomkvedes. Hoppas verkligen inte att det är nåt av det men om det är det senare så ska man snabbt till läkare. Stor kram