Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Dåliga nyheter igen,Hcg har varierad och därför ska jag träffa specislistn. Inte läkare utan samma sjuksköterska. Fick dropp och får ligga här nu. Hur mycket kan man tåla!
Nina Camilla, hur många embryon satte du in, kan om flera, ett slutat utvecklats? Därav hcg pendel ? Ok du är iallafall på plats och de tar hand om dig. Skit sköterskor med fördomar kan du låta stå i korridoren - berätta att de gör dig orolig ! Kram
PS. Ej gravid - idag oxå.
Redan: Det är 3 st och jag skulle gissa att alla inte överlever. Tycker bara att ge mig info! Extra viktigt att jag tar mina Serum mediciner men nu färjat fasta och kan ej ta clexane eller få infon Hcg-värden att ge till Peny. Litar henne mer än denna sjukhus!!!
Och klart att du ska få veta dina värden!! Vill de inte berätta? Låter hur konstigt som helst. Har då aldrig varit med om liknande och ändå legat inne tre ggr pga MA. Skickar positiv energi till dig!! Kram
Nina: stå på dig!!! Du SKa ha dina värden- rättighet! Du har oxå rätt att fortsätta din medicinering . Blodförtunnande behövs nu oxå, Du kan väl bara gå in oå toa ich ta dina sprutor??? Avbryt inte din medicin nu!!!! Ich du kan åka hem när du vill- kom ihåg det. Du tar vård frivilligt.
Nina- drick mycket vatten!
:) jag är steril pga sjuksdom som barn så då får man tre försök så Det är därför oxå som jag har dålig koll åh inte frågat om det :).. Kram