Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Pyret: förstår stt du känner dig orolig. Blödningar är ju jättevanligt och hör till ÄD. Det behöver inte vara synonymt med missfall. Det kan vara slemhinnan som läcker tex. Vila c vitamin och ta mer progestoron vaggis! Hör av dug till kliniken oxå.
Tackar alla. Skit orolig nu. Hcg har stigit som det ska men de inte kan se något. Nu sa sjuksköterskan att jag måste fasta om det blir skrapning. Va i h-tele! Jag blöder inte ens och i ultra såg allting okej hittills. Skrämma folk så här! Jag vill hem... Nu är jag verkligen sänkt från Mount Everest.
Vilken vecka är du Nina Camilla? Jag trodde du precis fått plus, då är det tidigt att se något... Och det är du som bestämmer om och när det ska skrapas någonstans!!! Om du fortf äter östrogen ovprogestoron så kommer du inte behöva blöda även om embryot inte tagit sig...blödning kommer ju när du slutar med mediciner. Vad säger Aten? Jag skulle vänta, och ta VUL igen. Sitt still på Everest och kolla utsikten- behåll perspektivet ! Kram
Förlossningsläkare pratade igår att det såg som vanligt ut, pratade om vätska (?) som betyder inget. Det är för tidigt att se något och blöder inte. Hon pratade om magkatarr och smärtor därför. Idag tog de många rör blod och sjuksköterska sa att jag ska fasta om det blir skrapning. Hur kan man ens nämnda det i sambandet?! Jag vill bara hem nu... Borde man inte börja blöda för missfall och inget syntes i UL heller? De kan väl inte skrapa bara för att skrapa? Jag önskar att jag vore i Aten just nu och besöka min professionell läkare.
Om man får MA dvs missed abortion så blöder man inte. Jag har fått det både med bruna spottings och helt utan blödning men har inte haft ont då heller. Sen kan man ju få blödningar och vanligt missfall fastän man medicinerar men det har du ju def inte fått. Det kan ju vara njursten, gallsten, tarmarna?? Behöver ju inte va din grav. Bra att de tar mkt prover på dig iaf men förstår inte heller varför de börjar tala om skrapning. Så klantigt!! Förstår att du blir ledsen och upprörd! Vilken vecka är du i nu? I v.5+ ska man kunna se hinnsäcken men innan dess så är det ju helt normalt att inget syns. Hang in there!! Kram
Nej du behöver ej blöda... Jag har inte gjort det förrän jag slutat med mediciner och då kom en kraftigare mensvärk. Äter du hormoner? Maila eller ring Aten!