Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Nina: har du möjlighet att ringa Penny så gör det omgående! Hon kan ge snabba råd som du inte får av din läkare. Be din man höja rösten för att få värdena och ta dina Clexane. Håller alla tummar
De misstänker graviditet på höger äggstocken. Vänster är ju redan bortopererad. Om mina blodvärden är inte bra, ska de öppna mig. Nu är det jävla jobbigt!
Ja tre försök med samma donator . Så hoppas att någon av de försöken kommer att lyckas . Oj va häftigt att människor ställer upp när andra har det svårt :). n
Thank god var blodprovet bra! Nu loggar jag ut och försöker att bli en människa igen! Undrar vad är meningen att livet testar så här? Om 2 veckor ska jag en vanlig gyn och kolla om det är nån som boar där och har hjärtaktivitet. Innan dess bollhav glömma vad har jag upplevt i turbulenta 2 dagar. Kram till alla för peppningen. Hoppas ingen behöver uppleva det här !
Okej . Antar att vi är motagarpar nummer ett. Då jag först ätit hormoner för att förbereda mig för att ta emot ägget. Sen var jag på undersökning åh de sa att de hittat en matchande donator till oss åh veckan efter det så blev ägget insatt. De sa få att det fanns fler embryo.
Hon har donerat en gång vad jag vet men av de äggen de fick så har vi ju fler försök . Det är då jag har förstått det iallefall. Ah okej mycket med allt det här jag får kolla upp allt mer efter jag vet vad utgången av första försöket kommer att visa. :) .