Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Pyret: beklagar att det var minus. Om det kan vara en tröst är det många av oss som gjorde flera försök innan det tog sig.
Hur är det med dig idag NinaCamilla? Kram
Villsågärna: Idag mår jag lite bättre men ingen promenad i solen blir det. Hela magen är så öm att jag är rädd för allting just nu. Ingen blödning tack och lov. Jag försöker få tag på min grekisk läkare om råd vad ska jag göra. Det blir jobbiga 2 veckor innan UL. Jag hoppas att det är nån som når bra där inne.
Sjukhuset tyckte inte att det behövdes kontrollera mer och att jag avvaktar bara till vanlig UL som jag har bokat privat vecka 8. På måndag försöker jag komma in MVC tidigare än vecka 10. Jag borde vara riskpatient om sjukhuset tog mig på allvar i torsdags.
Nina ändå skönt att du mår bättre och slipper blödningar! Nu har jag fått kontakt m serum . Det känns bra. Vet du säkert och ek sätt att skicka blod prov till Aten?
Redan: Jag har varit på plats där och inte skickat blod härifrån, tyvärr vet inte hur man gör men har du kollat fertilitetsguiden.com? Injaga inte minna fel, står det lite instruktioner hur man kan göra det via posten. Annars är det väldigt bra sida att tolka värden oxå