Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tack ska kolla igen. Det var instruktioner till USA såg jag. Tänkte bara om du visste av egen erfarenhet.
Redan: Juliette i embryodonationstråden har precis skickat. Kolla med henne. Kram
Redan: Såg i andra tråden att det var neg igen. Så trist!! Beklagar. Kom på en sak - har du tagit provet tnf-alfa? Det kan ju stiga då man blir äldre och man kan då behöva hög dos blodförtunnande. Vet ju att du haft lite strul med ditt blod. kanske ska börja tidigare och ha en högre dos? Många börjar ju med Trombyl och blodförtunnande sprutor en el två veckor innan ET. Ja har även hört om de som börjar ännu tidigare. Stora kramar
Villsågörna: jag föreslog att börja m fragmin tidigare utsnpå trombylen- svar nej. Mina blodvärden behövde bara en skjuts.
Ska höra med juliette! Tack
Sorg igår som fa....men Ja, nu är jG på gång mentalt i en ny process. Werlab på måndag prov th tsh mfl. Telefontid m serum bokat.
Jag började clexane 2 veckor innan ET och det var viktigt för Serum. Prednisolon äter jag 20 mg per dag. Tackar för tipset om Mamamia speciellt om de har kunskap om ÄD.
Tack jo det känns trist men som sagt bara på det igen optimisten i en ville ju art det skulle funka på första försöket.
Tack mm känns trist helt klart men det är bara på det igen ...
Ja är trist men det är ju bara på det igen .. Skönt att du mår bättre kram