Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Vill minnas att vi var på vårt psykologsamtal i november 2011 i Huddinge och så gjorde vi vårt första försök i april 2012 så runt ett halvår efter då i alla fall. Men det kan nog variera från fall till fall och mellan landsting beroende på hur de hittar en donator som matchar kan jag tänka mig.
Du med sign. skpklm; kan det möjligen vara så att det är trollet Lillstoran från IVF trådarna som laddat om batterierna och försöker göra come back som troll i ÄD-sammanhang;)?! I så fall kommer du snart bli utspärrad igen. Att du orkar.
Du med sign. skpklm; kan det möjligen vara så att det är trollet Lillstoran från IVF trådarna som laddat om batterierna och försöker göra come back som troll i ÄD-sammanhang;)?! I så fall kommer du snart bli utspärrad igen. Att du orkar.
Spännande att du är på gång, Redan!