Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Nä har inget manlig faktor men ska helt klart fråga om det där icsi kan ju vara värt det .. Gör en ny igen vad är icsi? :). Ja nu va ju man igång åh ville bara köra på tycker oxå det är fel av den att ge infon om att de har så många ägg. Det gav ju oss värsta förhoppningarna till att det finns om det förta försöket inte skulle funka. fy
spännande juliette! Vi har också kontaktat Serum och ska ha en tel konsultation på onsdagkväll. Väntar på min blödning, så ska jag skicka ett prov till Athen. De efterfrågar en grundlig undersökning av min livmoder efter mina två förlossningar och kemiska graviditeter. Jag vill ju komma igång så fort som bara den- så ag är nyfiken på hur och vad som ska knåpas ihop denna gång. Occh schemat.
Jag är iallfall mycket imponerad av serums administrativa organisation iallafall. Säger ju inget om deras success graviditeter. Är det någon som vet den? Jag googlar men finner inget.
Intralipid droppet- ja till det behöver vi en sköterska. känner du någon i din krets? Jag ska börja undersöka det. Det klassas ju som eftervård, så då ska vi egentligen få det gjort på VC- primärvården. Kan se på Aten tråden att detta inte är självklart.
NinaCamilla: även om det är mkt vanligt med blödningar vid ÄD så är det ju lika oroligt att blöda när vi inte ska. Det ringer ju någon automat larm då! Visst var det för tidigt att se något. Men nästa gång kommer du se något! Vänta du, ha tillit! Du behöver bara tro på att du gravid och inget annat förrän motsatsen är bevisad, eller hur?!
Juliette: Jag rekommenderar att titta tråden "vi som är gravida efter utredning i Aten" om du inte har tittat den redan. Intralipider fick jag inte den här gången och trix med det är att hitta någon som ger det. Det är en sojalösning och ingen medicin men dämpar immunologi som jag har förstått. VC nekar oftast att ge det till patienter. Implantationsnitt har jag nu efter laproskopi och hysteroskopi. Hysteroskopi rekommenderar det alltid och oftast hittar man massor med grejer som kan rensas. Ta en gratis konsultation och kolla vad den leder till. Jag har kontakt med Peny nu när jag har Hcg-grejer. Tryggt att ha någon som följer efter plusset. Lycka till kram
Redan: jag fick security mail från werlabs men ingen bifogad fil. Har du använd werlabs? Jag är nyfiken på dagens Hcg.
Nina: jag har inte använt werlab förut, men imorgon bitti blir det provtagning. Men det står att de skickar resultat på mail. Kolla mailet igen att det inte ligger som Spam eller så. Kolla igenom hela mailet efter attchments.
Hcg 3470 alltså dubblat sedan i fredags. Hoppas att det duger till Serum och Penny nu kan jag andas igen! Kram