Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
På hotellet - äntligen ätit. Tog upp frukost imorse som jag nu mumsat i mig. Dagens resultat: mycket och tjocka ärrvävnader. Dessa skars bort. Det blödde inte ens när han skar i dem. Så hoppas innerligt att detta var orsaken. Penny info att det blir dålig cirkulation och inget att fästa för embryon.
Redan 47, lycka till!
Redan: hoppas att hysto hjälper! Jag är övertygad att jag hade inte plussat utan laproskopi i oktober. När ska du göranäsra försök? Jag måste vänta till september och tiden går så sakta...
Nästa försök, vänta på mens efter hyston som jag förstod blev en mens då slemhinnan spolades ut idag. Efter den startar medicineringen dag 3, dag10 VUL , därefter boka datum för fet. Så typ slutet på maj då....?
Till september ja det låter en evighet. Lika bea att du släpper taget och bara njuter av icke oro, rödvin till grillat i sommar, och satsa på relationen. Käka vitaminer och boosta dig!
Tack för era heja rop! Värmer.
Redan: september är evighet men de vill vänta 6 mån att kroppen är normal eftercellgifter. I Sverige sa de 3 mån men det inte om Penny vill ta den säkrast. Snart är det maj Vet du vad de har sagt om hur många klarar sig upptiningen? Vi har 4 st i samma rör kvar.
Ingen aning . Våra i Riga har klarat upptining alla. Aten frös vi ner i två rör 3+2. Vi tinar upp 3an först nu. Har du tid att gå den säkra vägen så gör det. Onödig risk att göra fet om cellgifter finns kvar i systemet.
Jag undrar ju hur de utvecklats. Men jag var seg trög i hjärnN så jag kommer inte ihåg att fråga analys vet fick ett svar att det kan vara infektioner som läkt. Så idag har jag läst på om olika anledningar till ärrbildningar. Förlossningsskador, och efter förlossning typ syr , infektioner mm. Det såg lite läbbigt ut. Men jag fattade inte hur utbrett det var. Får fråga nästa gång. Men att mina möjligheter att bli gravid ökat är klart. Hur mkt ingen aning. Det saknas lite kommunikation. Önskvärt hade varit att prata med kirurgen direkt efteråt... Filmen var bara ett litet klipp.
Jenkis skönt att höra att du blivit sjukskriven. Eller det är ju kanske synd att det behövs men hopas du förstår vad jag menar. Det är verkligen urjobbigt när det är jobbigt på jobbet samtidigt som man är orolig och nervös för sin graviditet. Hoppas du får lite avkoppling. Tänker mycket på dig och skickar styrkekramar.