Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jenkis, hoppas du får bra svar av din BM och glatt besked när det blir dags för RUL!
Jenkis verkligen synd och orättvist att det är så olika förutsättningar i olika delar av landet. Jag tycker absolut du ska testa att ringa och bli uppringd. Min MVC hade samma upplägg och det funkade bra. Har även för mig att man kunde tala in på deras telefonsvarare och då ringde snabbt tillbaka och det gick som sagt att få prata med min bm. Jag ägnade ett helt besök åt att förklara min oro för henne så att hon verkligen förstod. Hon gav mig även kontaktuppgifter till en bm som är terapeut om jag kände att jag behövde stöd som jag inte kunde få av henne. Jag kände liksom du att min oro var onormal. Kolla med din MVC om det finns någon sådan bm eller terapeut. Det är dock något man får betala själv och sådant är ju aldrig billigt. Efter allt det ni gått igenom förstår jag att du är mycket orolig. Jag hade lätt panik inför RUL och då har jag inte gått igenom det som du har. Önskar verkligen det fanns något jag kunde göra för att få bort din oro. Stora och varma kramar till dig.
Redan47 - hur mår du? Har du testat ännu? Tänker på dig och håller tummarna!! Kram
7 dagar kvar gill tredje besöket. Läkarbesök och gyn. Ett ställningstagande står det i brevet. Läääängtaaaar i denna väntan. Känns skönt att man får komma dit igen. Då händer det något iallafall hihi ☺ vi siktar in oss på hösten för första försöket med äggdonation. Hoppas på tidigare såklart ☺
Och just det. Stort grattis Helisa!! Underbart.
Testade ett negativt test imorse. Ruvardag 11.
Redan, beklagar verkligen. Men är det inte lite tidigt fortfarande? Kram!