• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Frk Röd

Va tråkigt Redan, men ge inte upp hoppet än.
    Jag fick besked från Serum idag att de fått mitt mensblod så nu väntar jag på besked på infektionsanalysen. Sakta, sakta går det framåt.

• swede

Jättetråkigt att höra Redan. Hoppas i alla fall på morgondagen...Stor kram till dig

• villsågärna38
    Redan47 skrev 2014-04-09 19:44:22 följande:
    TD imorgon. Men åker t werlab lab oå fredag, bara för att.

Hoppas oxå på morgondagen!! Du kan ju vara låghormonare. Stora kramar
  • Redan47

Tack Alla ni rara!

Frk. Röd, tiden kommer bara svischa fram, ! Bra med förutsättningar utredda från början, slippa snubbla på start snöret liksom.

Ja ni är många ändå som mina tankar går till, ni som har upplevt motgångar som gör att mitt "icke streck", lilla minus, hanteras med ödmjukhet. Men visst känns det... Jag tänker bara på tiden som rusar fram i förhållande till mitt leg. Och påfrestande för relationen, mitt humör kopplat till tröttheten som infinner sig vid ruvning är svårt att tygla. Är det värt? Ja, många är tankarna, har ej invigt allt för många ännu, men svärmor i svärfar tex säger inget ich det är ju inte något stöd det heller. Visst jag är van att gå mot strömmen... Men så tacksam för våra trådar här, känner en gemenskap samhörighet ich förståelse som jag värdesätter ich som får mig att orka dessa minus motgångar. Väntar på vårt plus!

• Helisa

Redan, jag håller också tummar och tår för dig! Nu är det din tur!

• villsågärna38
    Redan47 skrev 2014-04-09 21:50:42 följande:
    Tack Alla ni rara! Frk. Röd, tiden kommer bara svischa fram, ! Bra med förutsättningar utredda från början, slippa snubbla på start snöret liksom. Ja ni är många ändå som mina tankar går till, ni som har upplevt motgångar som gör att mitt "icke streck", lilla minus, hanteras med ödmjukhet. Men visst känns det... Jag tänker bara på tiden som rusar fram i förhållande till mitt leg. Och påfrestande för relationen, mitt humör kopplat till tröttheten som infinner sig vid ruvning är svårt att tygla. Är det värt? Ja, många är tankarna, har ej invigt allt för många ännu, men svärmor i svärfar tex säger inget ich det är ju inte något stöd det heller. Visst jag är van att gå mot strömmen... Men så tacksam för våra trådar här, känner en gemenskap samhörighet ich förståelse som jag värdesätter ich som får mig att orka dessa minus motgångar. Väntar på vårt plus!

Ja ge inte upp ännu även om det skulle vara minus!! Det krävs ju några försök för en del av oss. Nu hoppas jag självklart att du slipper göra 12 som vi gjorde men än 4-5 ggr är ju trots allt inte helt ovanligt om det tar nån gång innan man får rätt medicinering osv. Håller tummarna!! Stora kramar
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014