Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Villsåg ; håller tummar för att Bambi vänds på så du kan förlossa henne utan KS. Hon kan gott vara kvar lite till tycker du inte det?! Kram vännen<3
Nästa vecka TD!!! Åker tar ett hcg onsdag tror jag. Lillan kommer när hon har tröttnat på ligga som en fällkniv det lilla pyret;) du kan väl ställa dug på huvudet ;))
Nästa vecka TD!!! Åker tar ett hcg onsdag tror jag. Lillan kommer när hon har tröttnat på ligga som en fällkniv det lilla pyret;) du kan väl ställa dug på huvudet ;))
Tänk att din mirakelbebis snart är i din famn villsågärna38, va fort tiden går.
Stort lycka till med förlossning och livet som 2-barns mamma.
Håller tummarna för plus Redan!
Hmmm..... Tänk att en sticka kan inge sådan respekt;) vem vet, vad jag får för mig. Har inte koll vad jag har i förrådet....:)
Redan:ta blodprov att vara säker. Sist när jag plussade tog jag 2 stickor och ena var minus och andra plus. De är inte billiga heller. Bättre med werlabs oohh jag önskar så mycket att ni plussar! Ge lite positiv energi hit med. Jag ökar stegvis min östrogen intag och knaprar 3 olika antibiotika. Om man mixar lite blodtrycksmedicin vätskedrivande clexane och vitaminer, blir jag snart självlysande. Jag mår så otrolig dålig av östrogen även om det borde pigga upp mig. Det är dock värd det! Villsågärna: Tiden har gått så fort! Snart är lilla mirakeln här.
Nina: hur mår du dåligt? Hur mkt äter du och ska upp i? Jag har plåster vill du prova det?
Jag har ökat från 2 progynon per dag till 3 st och extra 2 st på natten vaginalt. På måndag ska jag ta 4 st på dagen och 2 st på natten vaginalt. Jag får sån huvudvärk av dem. Jag äter kortison oxå 20 mg dagligen men tack vare vätskedrivande mår jag bättre än tidigare. Hurdan är plåster? Vad heter den och köpte du från Grekland? Jag ska till VUL på torsdag och kolla slemhinnan. Efter det får jag min sista schema innan FET. Lite nervöst om man hittar flyg så snabb dit men en sak i taget.
Tack! Stort lycka till NinaCamilla! Förstår att du mår dåligt av en sån hög dos. Hoppas det går vägen nu. Kram
Tummar och tår Redan! Nu jäklar är det dags! Kram
Tack frk. Röd!!
Min lilla busunge hade vänt sig själv rätt igen i natt så vändningsförsöket avbröts innan det kom igång. Så skönt! Kram
Jag har ökat från 2 progynon per dag till 3 st och extra 2 st på natten vaginalt. På måndag ska jag ta 4 st på dagen och 2 st på natten vaginalt. Jag får sån huvudvärk av dem. Jag äter kortison oxå 20 mg dagligen men tack vare vätskedrivande mår jag bättre än tidigare. Hurdan är plåster? Vad heter den och köpte du från Grekland? Jag ska till VUL på torsdag och kolla slemhinnan. Efter det får jag min sista schema innan FET. Lite nervöst om man hittar flyg så snabb dit men en sak i taget.