Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Fick idag veta att min storasyster väntar sitt andra barn. Nu hoppas man ju ännu mer att vår första äd tar sig. Vi är ju bara mottagarpar 2 så det är ju en chansning att hoppas på slutet på oktober. Kommer bli riktigt besviken om det inte skulle gå vägen nu när syrran blivit gravid igen. Samtidigt som jag är otroligt glad för hennes skull. Många tankar i luften. Tänk om inget ägg tar sig. Då måste vi ju söka oss vidare. Ursh jag vill bara bli gravid nu och få ha min bebis. Känns som att alla blir gravida i min umgängeskrets nu. Extra jobbigt. Är trött på att vänta nu!!! :'(
Du behöver inte vänta. Det blir längre väntan när ni valt Sverige... Det systemet med att bli numrerad och risk att inte få någon skörd - det skulle jag inte stå ut med. Det är nog så påfrestande mentalt ändå. Men jag har inte åldern på min sida.
Redan: Hur det känns? Hoppas att du kan visa vägen till graviditet. Vi är på gång här med. Det blir i början av oktober, hoppas jag. Penny ville att jag skulle ta progynova vaginalt och har inte aning vad det kan vara. Har du fått sånt?
Redan: Hur det känns? Hoppas att du kan visa vägen till graviditet. Vi är på gång här med. Det blir i början av oktober, hoppas jag. Penny ville att jag skulle ta progynova vaginalt och har inte aning vad det kan vara. Har du fått sånt?
Rätt inställning Redan!
Vi har bestämt oss,nu kanske det rör på sig snart. Måste bara få mens,har ingen haft på 10 veckor... Återstår lite frågor ang. mediciner,men annat än förra klinikens blir det. Ska försöka lägga åldersnojan åt sidan,jag menar man är ju inte först i världshistorien som får barn efter 45.
Redan: Vet du någon märke som säljs i Sverige. Jag har bara vanliga progynon tabletter som inte går att ta vaginalt.
Skön att du känner dig normal och inte nojig. Som du säger man kan inte göra iaf något - du har gjort allt. Håller tummarna. Kram!
Redan: Vet du någon märke som säljs i Sverige. Jag har bara vanliga progynon tabletter som inte går att ta vaginalt.
Skön att du känner dig normal och inte nojig. Som du säger man kan inte göra iaf något - du har gjort allt. Håller tummarna. Kram!
Redan: Jag trodde inte att det gick men fick veta från Penny att det går. Jag tycker bara att tabletter är så småa att försvinner dit och om de ens smälter men jag lyssnar på dig och henne har aldrig tagit vaginalt förut även om jag är veteran. Tydligen har jag nu problem med slemhinnan. Jag blir inte yngre plääh
Redan: Jag trodde inte att det gick men fick veta från Penny att det går. Jag tycker bara att tabletter är så småa att försvinner dit och om de ens smälter men jag lyssnar på dig och henne har aldrig tagit vaginalt förut även om jag är veteran. Tydligen har jag nu problem med slemhinnan. Jag blir inte yngre plääh
Villsåg ; håller tummar för att Bambi vänds på så du kan förlossa henne utan KS. Hon kan gott vara kvar lite till tycker du inte det?! Kram vännen<3