Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan: nu bestämmer vi helt enkelt att frysisar fäster sig att du och jag kan träffas på mammaledighet nästa år! igår var jag på läkare här och min TSH har skjutit i höjden. Nu ska jag öka dosen igen. Inte undra varför har jag varit orkeslös.
Redan: nu bestämmer vi helt enkelt att frysisar fäster sig att du och jag kan träffas på mammaledighet nästa år! igår var jag på läkare här och min TSH har skjutit i höjden. Nu ska jag öka dosen igen. Inte undra varför har jag varit orkeslös.
Kallimera! Idag 7.4 och 8.1mm. Nu ni börjar det likna något. Penny vill ge den några dagar till. Så på måndag start m progestoron och nästa fredag FET. Underbart samtal med uppmuntran ge inte upp dina drömmar. Och ha en njutfull vecka med min man, salta bad, glas vin, sol sex , ja ta in allt det härliga i livet!
Jag är inte galen, östrogen nivåerna gör mig förvirrad! Nu känns det mycket bättre, allt! Jätte kram till E alla!
Heja Redan! Nu ska det banne mig ta sig denna gång. Lycka till!!
Redan: Vilka fina nyheter och håll hårt om drömmarna!
Heja Redan! Nu ska det banne mig ta sig denna gång. Lycka till!!
Vi har bestämt oss om den klinik vi nu tittar på vill ha oss. Mycket dyrare,men högre chans. Vi får väl se... Har åldersnoja till tusen,maken ännu mer eftersom han verkligen hoppats på barn före 50,det hänger på ett hårstrå nu...
Vi har bestämt oss om den klinik vi nu tittar på vill ha oss. Mycket dyrare,men högre chans. Vi får väl se... Har åldersnoja till tusen,maken ännu mer eftersom han verkligen hoppats på barn före 50,det hänger på ett hårstrå nu...
Redan: är det FET idag? Tänker på dig! Lycka till !
Lycka till idag Redan!! Nu är det din tur. Kram