Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan, stort lycka till idag och hoppas de överlever upptiningen och vidare utveckling. Kram från mig.
Tack mina härliga tjejer och väninnor!!! Nu är jag gravid! Härlih känsla som jag vi nu hoppas håller i sig i drygt 8mån till!:)) två embryon hade vi och två har egen kuppe' nu!
Håller tummarna! Det kommer gå vägen denna gången!!
Tack mina härliga tjejer och väninnor!!! Nu är jag gravid! Härlih känsla som jag vi nu hoppas håller i sig i drygt 8mån till!:)) två embryon hade vi och två har egen kuppe' nu!
Redan: vi hoppas på en dubbel lycka om 8 mån
Härligt att bägge klarat upptiningen och fått flytta hem! Grattis!! Gillar din inställning att du nu är gravid:) Helt rätt!
Nu är jag gravid!!!! Ruvar två embryon. Känns så bra! Har ju rutin nu så det känns inte nogot speciellt nervöst eller så numera. Har uppskrivet det jag behöver komma ihåg m inköp medicin och så. Vet vad jag vill ha ich behöver. Två dagar kvar på semester. Måndag bär det av hemåt igen!
Redan: Helt härlig inställning att du är gravid! Så alla 2 klarade upptiningen? Det känns så att nu har du bästa förutsättningar att lyckas - slemhinnan, 2 st och semester och din man på sida! Vi har 4 st i rör och från mensen påbörjar vi. Tänk om alla klarar upptining! Det vore inte första ggn när Penny överför 4 st lite nervös är jag över utomkveds men vi ger en ficklampa och kompas till embryos
Nu är jag gravid!!!! Ruvar två embryon. Känns så bra! Har ju rutin nu så det känns inte nogot speciellt nervöst eller så numera. Har uppskrivet det jag behöver komma ihåg m inköp medicin och så. Vet vad jag vill ha ich behöver. Två dagar kvar på semester. Måndag bär det av hemåt igen!