Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Nina: enligt de efterforskningar jag gjort är det 5000 IE/ spruta fragmin 0.2ml eller innohep 4500 anti Xa. Som motsvarar 4000 clexane 0.4ml.
Det verkar som innohep är billigare... Dvs mer statsfinansierat. Kolla fass och jämför du. Just nu kör jag fragmin.
Mycket fascinerad... Har ej fått blåmärken alls hittills med fragmin.
Så härligt att höra ifrån dig! Att dagen d är så nära. Tiden går så fort. Ser fram att höra ifrån dig sen oxå! Jätte kram
Hur har det gått idag Redan? Kram
Hur har det gått idag Redan? Kram
Det visade 5mm, denna gång (Förra veckan 10, hos min gyn på orten). Och det verkar mer rätt m 5mm då det är så det brukar vara vi denna tidpunkt. Så det följer väl egentligen planen varför jag oxå är nedreglerad , för att kunna stimuleras lite längre. Ska kolla flyg och drar ner till Aten för att göra mina vaginala behandlingar där före transfer. Lite tråkigt känns det naturligtvis, hade ju gärna sett någon förbättring efter hysto. Men att döma av blödningen så är den 2-3dgr, punkt slut och det talar ju för att slemhinnan är svag i utvecklingen what so ever. Jaja, nya tag! Kram och tack för omtanke.
Oj, min iPhone kan visst inte stava. Skulle stå son
Oj, min iPhone kan visst inte stava. Skulle stå son
Hon idag sa att den inte va tre skiktad... Men jag vet ärligt inte om det heller går stt lita på heller. Lite avslagen blev jag, men får ta reda på det....
Jag hoppar in här. Jag har flera gånger varit till samma som du varit till (Nacka eller hur)?
Hon säger alltid att jag inte har treskiktad, men när jag kommit till D så är det så tydligt att den är treskiktad, vilket jag alltid också själv sett hos honom.
Hon brukar väl också säga att det inte är så viktigt att den är treskiktad, eller?