Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Oj vad många vi var från nacka här. Vad har vi i vattnet egentligen? ;)
Jag litar inte på någon gyn just nu. Jag ser på bilden själv att den inte är tillräcklig... Tre skikt eller ej, fattar inte hur hon skulle kunna se det överhuvudtaget när den är typ 3+2 mm. Svaret/ kommentarer fr Aten är att den behöver inte ha utvecklats till det ännu. Och även om den inte är det så kan transfer genomföras men inte med samma höga rating att lyckas. Men, den ska upp i tjocklek framför allt, för att då bedöma skikt utveckling, de menar ju oxå att blactocyt kan fästa precis vart som helst, innanför huden, buken, livmoder äggledare osv. Fördelen Nacka är att jag ser bättre på bildskärmen och recepten.
Du raring, hur mår du?
Blir det ÄD ? Sätt igång! Ta med dig mannen igen, om det inte finns sperma kvar förstås;) det är krävande att göra detta, men med fräscha ägg är min övertygelse att du kommer få din bebis! Du har ju uppenbarligen blivit gravid!!!! Ge två-tre försök iallafall. Det är du värd! Kram
SL: jag förstår din sorgeprocess... Det är som ett avsked från alla drömmar och förhoppningar. Kom ändå ihåg att du kämpat i motvind med egna ägg i vår ålder. Du har satsat allt- du har sådan styrka, klart du känner dig matt och urlakad. Så fort du blir gravid kommer du inte ångra din ÄD! Ich med bebis i famn du kommer gråta av lycka ! Tro mig, gör det nu, tiden går sååå fort. Aten öppnar i september igen. Så glad att höra av dig. Har rek en tjej att inboxa dig om fakta som jag tror du har koll på.
Vet ej var jag ska bo.... Har inte en aning. Har du nåt tips? Tänkte bo typ Aten till början när det ska behandl och sedan efter transfer tänkte jag ta mig till havet... Eller tom ta båt till någon ö någon dag . Blir där 31/8-15/9. Du vet med flygpriset så blev det billigare bo kvar och jag tänkte ta lite egen sem med mig själv. Mannen jobbar utomlands,just den veckan så ingen hemma ändå.
Kram.
Nu i Aten
Nu i Aten
Lycka till Redan och njut av värmen!
Lycka till Redan!
Hej allihopa. Vi är snart på gång igen. Jag har gjort testrunda med mediciner och mätt slemhinnan 2 ggr. Det utvecklas inte så bra utan nedreglering. Vi får se vad kliniken säger men det vore så skönt att göra FET i början av oktober. Jag vill inte vänta längre.
Hej allihopa. Vi är snart på gång igen. Jag har gjort testrunda med mediciner och mätt slemhinnan 2 ggr. Det utvecklas inte så bra utan nedreglering. Vi får se vad kliniken säger men det vore så skönt att göra FET i början av oktober. Jag vill inte vänta längre.
Lina: Jag kör cyclocur vita tabletter 2 mg, motsvarande som progynon. Det är ju vår 6 ÄD försök och min slemhinna är bäst med nedreglering. Jag fick svar från kliniken att vi börjar med 2 st och ökar stegvis till 4 per dag samt får clexane-blodtunnande. Jag hoppas på den bästa. Nervöst även om vi har gjort det här några gånger.