• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • nesistas

Villsågärna38, ett jättestort grattis!!! Du ger oss andra hopp och nya krafter! Alla barn som föds är gåvor och små mirakel, men vissa mirakel är lite större än andra.{#emotions_dlg.flower}Nalle{#emotions_dlg.flower}

• Frk Röd
    villsågärna38 skrev 2014-10-13 08:35:19 följande:

Hej tjejer!

I lördags morse kom lillasyster till världen efter två timmars odramatisk förlossning. Vi mår toppen och hon är det sötaste mirakel vi har sett smile1.gif

Ge inte upp! Till slut går det vägen!

Stora kramar och lycka till er alla kämpare i tråden!

Stort grattis till ditt lilla underverk. Du är en inspirationskälla.
  • Jag är bara jag

Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul! Drömmer

• Redan47
    Jag är bara jag skrev 2014-10-15 16:08:59 följande:

Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul! Drömmer

Det är bara mitten på oktober och du pratar jul, jo allt just nu är före jul. Vill du vänta till slutet på dec att göra ET? Förstår inte riktigt...?
  • bullenochgrisen

Håller tummarna! Jag har ätit progynon x 3 nu i en vecka. Nästa tisdag vul för koll av slemhinnan. Har ni fått besked om att de hittat en donator till er? Skönt att vara igång lite iallafall, även fast den där väntan kvarstår.

Jag är bara jag skrev 2014-10-15 16:08:59 följande:

Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014