Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ja , underbart! grattis igen raring! Envis är förnamnet, det ska gå! Kram
Villsågärna: Grattis till underverk!
Åh stort grattis villsågärna!
Stort grattis!! Gud vad roligt. Nu får ni njuta hela familjen :)
Villsågärna: grattis till spontanbebben!
Villsågärna38, ett jättestort grattis!!! Du ger oss andra hopp och nya krafter! Alla barn som föds är gåvor och små mirakel, men vissa mirakel är lite större än andra.
Hej tjejer!
I lördags morse kom lillasyster till världen efter två timmars odramatisk förlossning. Vi mår toppen och hon är det sötaste mirakel vi har sett
Ge inte upp! Till slut går det vägen!
Stora kramar och lycka till er alla kämpare i tråden!
Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul!
Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul!
Håller tummarna! Jag har ätit progynon x 3 nu i en vecka. Nästa tisdag vul för koll av slemhinnan. Har ni fått besked om att de hittat en donator till er? Skönt att vara igång lite iallafall, även fast den där väntan kvarstår.