Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ta nya om du kräktes.
Bullen: som Redan säger ska slemhinnan vara fin för att få bästa förutsättningar. Precis gjorde försök i Grekland och jag fick knappra på 4 progynon per dag plus 2 st i vaginalt vid läggdags. Då hade jag slemhinna från 7 mm till 11,6 mm. Lycka till med VUL och stå på dig!
Jag kör på det! Två vid läggdags säger du. Jag tog två vaggar nu under dagen för att jag kräktes en timme ca. Efter att jag svalt mina två progynon tabletter. Vet inte vad det är för vaggisar jag ska börja ta på måndag fram till onsdag men det var inte progynon iallafall. Ska hämta ut dom på måndag efter besöket då jag jobbar kväll hela helgen. Märkte ca. 30 min efter att jag fört in de två progynon en vaginalt att det började Hmmm hur ska man uttrycka sig på ett fint sätt? Vätska sig där nere haha ;) aja man slutade vara pryd när man började med äd ;) ;) men vad kan den vätskan bero på? Kan man känna att slemhinnan växt på något sätt?
Det är bra att bli blötare och de flytningarna är tecken på ökat östrogen . Vagg du kommer ta är progestoronet. Fortsätt nu att ta 2tabl av östrogenet oxå vaginalt!!!!
Tack redan och Nina Camilla. Jag sväljer 4 progynon nu om dagen samt två vaggisar av progynon till natten. Nu håller vi tummarna! !
Redan-är det vanliga Progynon tabletter som man oxså kan använda vaginalt?Eller är det utrogest?
Gud vad jag räknar ner nu! Imorgon är det dags för VUL igen. Måtte den där slemhinnan vuxit till sig fint nu!!! I vilket fall som helst så donerar vår donator ägg imorgon och efter min sambos bidrag så blir kanske vår framtida bebis till imorgon eftermiddag! En otrolig känsla. Äntligen är vi här i kön, nu när den dagen man längtat efter äntligen bara är ett par timmar ifrån en. Efter 14 månader i kön! Ursh vad jag håller mina tummar nu. Jag längtar så otroligt mycket! Nu måste det gå!!
Redan-är det vanliga Progynon tabletter som man oxså kan använda vaginalt?Eller är det utrogest?
Jag är så glad jag är så glad!! Slemhinnan såg jätte fin ut!!! Så på onsdag eftermiddag gäller det! Vårt första embryotransfer! !!!! Åh vad jag längtar! Nu ska jag till apoteket och hämta ut mina vaginaltabletter som jag ska ta tre gånger om dagen. Samt fortsätta med min progynon dos + två extra vaginalt till natten. Åh håll tummarna nu! En sån härlig känsla ska att äntligen vara här. Som vi har längtat!