Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Kul Pyret 77. Vi gjorde vår sista FET på KS Huddinge 18/12 och plussade på nyårsafton!
(Sjätte försök!). Själv är jag verkligen nöjd med allt KS har gjort för oss. Underbar personal verkligen.
Håller timmarna för dig, hoppas du får ett + den 8/3.
Jaha oxå via äggdonation ? Häftigt hur gammal är hon nu?
Åh va kul grattis till er :) ja jag känner mig nöjd helt klart . Skulle dock velat veta lite mer hur det ska kännas så här efter insättningen av ägget .
Tyvärr så kommer jag behöva skjuta upp mitt nästa ET några månader. Var annars bestämt att jag skulle påbörja behandlingen efter nästa mens. Igår bestämdes att jag ska genomgå en liten operation inom 3 månader och eftersom jag kommer behöva sövas under operationen så vill jag vänta med ET tills efter den. Det känns lite surt eftersom jag är så ivrig att komma igång med ny behandling men nu är det som det är och det är bara att acceptera läget.
Pyret 77, själv märkte jag ingenting alla efter FET, det var precis sammansintra se gångerna vi fick -. Men det är väl personligt antar jag. Vi trodde att det skulle bli minus igen.
Dock var jag rätt påverkad av hormonerna.
Så tyvärr jan jag inte hjälpa dig där, finns säkert andra som kände något.
Frk Röd: trist! Förstår din frustration, men det är säkert det bästa beslutet.
Frk Röd: Jag förstår att det är vänta men tiden går snabbt och snart har 3 mån gått.
Gällande symptom har jag flera nu än förra gångerna men det är ju hormoner som spökar. Jag tror att jag har känt när embryo fäster sig men inte säkert. Vissa känner ju ingenting. Individuellt är det.