Inlägg från: såjävlaneggo |Visa alla inlägg
  • såjävlaneggo

Första barnet bf i juli 2014

Stjernfelt skrev 2014-04-09 19:48:43 följande:

Jo nästan v 32. Nej rutin ultraljudet hade vi i v 20 någonting.. Här nere har vi bara 1 i vanliga fall. Har ni fler'? :)

Jag har 3 st, och ett extra idag. Varför så många? :S
  • såjävlaneggo

Det första jag gjorde var KUB, andra RUL, idag gjorde jag ett ul i samband med läkartid angående sjukskrivning. (Inte alls nödvändigt tyckte jag..) den sista är ett ul så man ser om bebisen växt som den ska.

• såjävlaneggo
    Alltime skrev 2014-04-10 07:00:01 följande:

Hej alla.

Jag lämnar den här gruppen nu, men jag önskar er all lycka! Och kom ihåg hur lyckligt lottade ni är!

Tårarna rinner när jag skriver att jag lämnar gruppen. Natten till tisdag åkte jag och sambon in till Danderyd. Då hade jag inte känt Pyret sparka på ungefär ett dygn. Tyvärr hade hon dött. Idag ska jag sättas igång och ja...

Som sagt, ta hand om er och de ni bär på!

Åh nej vad hemskt. Sänder massor med styrkekramar. Din pappa tar hand om henne nu, kram ??
  • såjävlaneggo
    Anna86 skrev 2014-04-10 17:26:55 följande:
    Jag har skrivit till henne på FB och beklagat sorgen... Tror inte heller hon kommer kika in här men kan hälsa från alla om ni vill? Har också tänkt på henne hela dagen :( Känns så hemskt!
    Ja hälsa från oss alla till henne! <3
  • såjävlaneggo

Har varit en hetsig vecka här. Sjukskrev mig i tisdags, var till bm på eftermiddagen, var till en läkare på onsdagen för att sjukskriva mig, vilket hon vägrade. Gick ut därifrån gråtandes efter att hon inte ens lyssnade på vad vi sa. Har suttit på akuten i 7 timmar idag då sambon höll på att kapa av sitt finger på jobbet. Så nu är han sjukskriven i minst en månad. Nu måste jag verkligen jobba, rätt kämpigt nu.. Har klappat extra mycket på magen idag och skänkt tusen tankar till alltime, det är nog dags att ta vara på det man har!

• såjävlaneggo

Eftersom sambon går på smärtlindring har han intagit sängen idag vilket har gjort att jag har fått spratt i benen och storstädat köket, vilket inte hänt på ett tag nu pga min foglossning. Men nu tog jag tummen ur, bara hälften kvar nu. Var tvungen att ta en paus och läsa vad som har hänt idag här på FL. :)

• såjävlaneggo

Ja jag gillar pauser ibland, och det är så skönt för när man är gravid så inser man att man måste vila lite då och då för att orka med vardagen!

Ja bumbie, tycker att du ska ta en paus från det där jobbet. Dom verkar inte riktigt kloka faktiskt. Tycker chefen behandlar dig väldigt illa. Ush och fy!

• såjävlaneggo
    Idalarsson skrev 2014-04-13 00:15:49 följande:

Hej allihopa, jag har Bf den 22 juli och har även en blogg! HTTP://nattstad.se/blondielarsson Hoppas nån skriver hihi, kram

Hej och välkommen, vad roligt att du hitta hit! :) själv kan jag inte sova så ska nog läsa lite på din blogg! :))
  • såjävlaneggo

Gick in i trimester 3 idag, börjar bli nervös inför förlossningen.

Jag och sambon försöker vara ett så bra team som möjligt. Han går ut med sopor, samlar ihop disk och sorterar post medan jag diskar, dammsuger och sånt där. Ikväll har vi tvättstuga, undra hur det ska gå.. Han med bara en fungerande hand och jag med en smärta från helvetet i ryggen. Och imorgon ska jag tillbaka till jobbet, åh...

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014