-
Åh vattenmelon, ska handlas på en gång!!effe skrev 2013-12-17 08:23:38 följande:jag var också sjuuuuukt sugen på vattenmelon förra veckan.. sambon fick åka stan runt för att hitta :D och han hittade till slut :D hahahah... sååå himla gott -
Vilken dag.. Har spenderat större del på toaletten på jobbet idag. Spytt, näsblod, sovit, spytt osv. Hela kroppen känns kass, vill inte va med längre :(
Och idag har mina bröst växt enormt, har två bomber nu.. Det enda jag längtar till är måndag.. KUB! -
Nä ush, jag hoppas du börjar må bättre snart! Jag känner mig elak, dum och inte speciellt redo för att bli mamma. Det känns så hemskt att känna så, jag känner en riktig skam över mig själv. Sambon är så positiv och jag blir så arg när han ler och säger att det kommer bli bra när jag mår så jävla dåligt. Jag vill kunna längta, älska och känna mig stolt över att vara gravid. Kommer ihåg dagen jag plussade, jag har nog aldrig känt sådan lycka som då. Men nu vill jag inte längre, jag vill ingenting. Julafton längtar jag inte ens längre till, vill inte ens tänka på alla lukter som kommer få mig att spy. Hatar att må såhär, jag hoppas på vändning nu!!fia1 skrev 2013-12-17 20:41:11 följande:Du är inte ensam. Så många kvällar jag skrikit ut till min sambo "jag vill inte mer!" "det är för jobbigt!" "jag är inte mig själv någonsin, hela dagarna går ut på att fördriva tiden och få dagen att gå.!" allt har bara känts så jäkla värdelöst
Känner mig fortf helt nere och äter ingen vanlig mat. Hade nog iofs gjort det om ngn laga mig den men sambon kan inte.
Har dock varit spyfri sen i 5 dagar. Känns helt otroligt. Men illamåendet är fortfarande kvar. Hela tiden. Och jag börjar känna mig så stel och öm i kroppen. Får typ svårt att andas om jag ligger på rygg en längre tid.
Känner mig typ som 80 år i kroppen
-
Vi har spanat in vår vagn, en emmaljunga mondial duo combi, i svart skinn med svängbara hjul och ett handtag som är vändbart så man både kan se barnet och ha det emot sig. Tänkte även köpa till bilstolen, så har vi allt i ett. Har läst massor med recensioner om att den vagnen är bäst i test, så det känns skönt. Tänkte vänta tills julen är över, sen beställer vi nog allt (om det finns) via babyproffsen. Lääängtar!
-
Jag jobbar inom industrin, som tur är packar jag för det mesta vilket inte alls är så ansträngande. Min sambo jobbar på samma företag, som CNC operatör. Det är skönt att ha honom så nära när jag mår så här dåligt. Har det gått över för någon? Jag mår fortfarande väldigt dåligt. Håller alla tummar jag kan för att orka med julafton.. Nästa jul kommer vi alla ha våra små bebisar med oss, kan ni tänka er det? <3Asjak skrev 2013-12-20 19:59:23 följande:Grattis Ladygrace dubbel lycka :)
Så vackert i kyrkan idag, begravning för en tant på 94 år.
Barnbarnet på 20 år sjöng solo och sista låten klarade hon inte mer utan började gråta och försökte sjunga vidare hela låten (pärleporten), då brast jag totalt.
Jag har för mycket hormoner i kroppen nu för begravningar känner jag!
Vad jobbar ni andra med?
-
Har hugg i livmodern, vad kan det vara? Börjar bli lite orolig. V.12+6 idag..
-
Idag bakar jag julbröd och kräks, vilken fin kombination.
-
Haha :))
Gud vad jag längtar tills julen är över, orkar inte med alla lukter längre! -
Lilla bebisens hjärta tickade så fint och han är riktigt sprallig där inne. Vi fick ett några kort som vi ska rama in. Åh en sådan lättnad av att få se bebisen <3
-
Inatt vaknade jag av en konstig känsla i magen, tror bebisen rörde på sig väldigt mycket. Jag hade tydligen väckt sambon och sagt att bebisen sparkar. Hoppad ni alla fått en riktigt god jul, och ha en god fortsättning! <3